Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Invites

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Tjena!

Jag skulle gärna vilja ha en invite till någon bra tracker för enbart spel, och då helst xbox360. Är just nu medlem på enbart torrentbytes. En väldigt bra tracker men med ett väldigt dåligt utbud på spel. Jag har bra lina vilket medför att det går väldigt enkelt och snabbt att seeda för mig.
    Ratio: 1.527 Upp: 4,73 TB Ner: 3.10 TB

lix.lixon@gmail.com är min mail.
    Tack på förhand!
    Last edited by lix; 2009-12-08, 20:50.

Comment

• Original inlägg av lix Visa Inlägg
      Tjena!

Jag skulle gärna vilja ha en invite till någon bra tracker för enbart spel, och då helst xbox360. Är just nu medlem på enbart torrentbytes. En väldigt bra tracker men med ett väldigt dåligt utbud på spel. Jag har bra lina vilket medför att det går väldigt enkelt och snabbt att seeda för mig.
      Ratio: 1.527 Upp: 4,73 TB Ner: 3.10 TB

Tack på förhand!
      What he said ^ dock har jag
      Upp:1.38 TB Ner:359.97 GB Ratio:3.934
      på torrentbytes. Vill helst ha en tracker som inte bara har spel utan lite allt möjligt. En Torrentleech invite och du är min favorit

Mailen är musten 3 @ g mail . com

Tackar

Musten

Comment

• Original inlägg av filmsugen Visa Inlägg
        Jag tar den gärna ....
        Är stadig medlem på x-box sky, swebits, piratetorrents

email: lasse.ranto@uvtcmail.se
        Invite skickad, ha det så kul ^^
        Inga invites kvar, men får en ny var 15e dag (dom har gjort om invites-systemet lite så man inte får lika många som tidigare, låg tydligen 10,000 invites och svävade utan användning tidigare så).

Comment

• Invite till Iptorrents bytes mot någon invite till liknande sida. Som har bra med spel. Skicka pm.
          Jag kör mycket på Xbox-sky och Iptorrents. Tidigare även på Scenetorrents, men de lade ju ner nyligen. Tragiskt då det var den snabbaste sidan.

Comment

• Om det finns en invite övers till Torrentleech tar jag gärna en =o)
            Har 100/100 så seeda kommer inte bli något problem.

saosinster@gmail.com

Comment

• Original inlägg av bleppmasta Visa Inlägg
              Om det finns en invite övers till Torrentleech tar jag gärna en =o)
              Har 100/100 så seeda kommer inte bli något problem.

saosinster@gmail.com
              kan säga såhär, det är j*vligt svårt att komma in på TL om man inte har goda kontakter... väldigt få som ger bort sina invites till folk dom inte känner också...
              Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

• Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
                kan säga såhär, det är j*vligt svårt att komma in på TL om man inte har goda kontakter... väldigt få som ger bort sina invites till folk dom inte känner också...
                I know men man kan ju hoppas på att det finns nån vänlig själ där ute

Comment

• Jag skulle vilja komma in på en torrent-sida med mycket xbox spel.
                  Vilken ska man välja?

torrentleech eller revolution?

Jag har invite till TTi eller ntorrent att byta med.

Comment

• Original inlägg av malajo Visa Inlägg
                    Jag skulle vilja komma in på en torrent-sida med mycket xbox spel.
                    Vilken ska man välja?

torrentleech eller revolution?

Jag har invite till TTi eller ntorrent att byta med.
                    inget bra svar på din fråga men jaga invite till ilovetorrents.com
                    därifrån får jag alla mina spel + mkt annat bra, dom har öppen invite ibland

Comment

• Original inlägg av pimmen Visa Inlägg
                      inget bra svar på din fråga men jaga invite till ilovetorrents.com
                      därifrån får jag alla mina spel + mkt annat bra, dom har öppen invite ibland
                      Tänkte bara passa på att tipsa om att de har "öppen invite" nu, jag kunde iaf regga mig själv helt utan problem

Comment

• Original inlägg av blahblah Visa Inlägg
                        Tänkte bara passa på att tipsa om att de har "öppen invite" nu, jag kunde iaf regga mig själv helt utan problem
                        Tack för den. Lyckades också regga mig där alldeles nyss, sen om jag kommer att använda mig av sidan så mycket låter jag vara osagt då TL är min lilla guldgruva

Comment

• Kanon, jag kom oxå in direkt.

Får väl se om det finns något intressant där.

Comment

• Har några invites till Torrentleech som jag byter bort mot GIVETVIS något riktigt bra!

Du ska även kunna intyga att du vet hur man sköter en ratio

Comment

• Förbannelse
                              Har inget direkt bra att trada... enda jag har är invites till google wave haha...
                              Men om du känner julandan i dig så tar jag mer än gärna emot en invite
                              Och jag har 100/100 så ratio är inga problem!

/edit

Skulle kunna slänga med en invite till Spotify i början av nästa månad också
                              Last edited by bleppmasta; 2009-12-19, 21:29.

Comment

• Original inlägg av bleppmasta Visa Inlägg
                                Förbannelse
                                Har inget direkt bra att trada... enda jag har är invites till google wave haha...
                                Men om du känner julandan i dig så tar jag mer än gärna emot en invite
                                Och jag har 100/100 så ratio är inga problem!

/edit

Skulle kunna slänga med en invite till Spotify i början av nästa månad också
                                har du andan i dig så fixar jag en revtt mot en wave

skicka din mejl på pm om intresserad.

Comment

Working...
                                X