Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Invites

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Tja! Någon som har en invite till en bra xbox360 sida? Har nog inte så mycket att erbjuda eftersom sen nedläggningsboomen har jag endast mitt swebits konto kvar.. Håller på att bli galen då jag inte får tag på de spel jag vill ha!
    På swebits har jag ratio: 1.30, UL: 797gb, DL: 612gb. Har 100/10 lina från bbb.
    Tackar på förhand!

Comment

• Original inlägg av Dolphan85
      Maila mig på: ***** ifall det finns någon vänlig själ med en invite!
      du har en invite, ta bort din email från forumet, tack!

Comment

• Original inlägg av bleppmasta Visa Inlägg
        Förbannelse
        Har inget direkt bra att trada... enda jag har är invites till google wave haha...
        Men om du känner julandan i dig så tar jag mer än gärna emot en invite
        Och jag har 100/100 så ratio är inga problem!
        skickad och klar.

Comment

• Sökes: Invite till Xbox-sky eller någon annan BRA 360-tracker

Finnes:
          Invite till Torrentleech

Krav: Du ska kunna visa upp en godkänd ratio på någon tracker.

Comment

• Original inlägg av lejonel Visa Inlägg
            Sökes: Invite till Xbox-sky eller någon annan BRA 360-tracker

Finnes:
            Invite till Torrentleech

Krav: Du ska kunna visa upp en godkänd ratio på någon tracker.
            Xbox sky verkar inte köra med invites, hittar inte det nånstans på sidan.

Har däremot bitgamer om du inte redan e medlem.
            i orchestrate hostile takeovers, what do you think of that?

Comment

• Original inlägg av ndrangheta Visa Inlägg
              Xbox sky verkar inte köra med invites, hittar inte det nånstans på sidan.

Har däremot bitgamer om du inte redan e medlem.
              Var medlem där innan.. Är dock på jakt efter en renodlad Xbox-tracker.
              Men tack ändå

Comment

• Skulle också vilja ha en invite till nån sida med xbox 360 spel...

Har invite till swebits och torrentleech...

Swebits
                Välkommen, ******* Kvot: 3,45 Uppladdat 962,62 GiB Nerladdat 279,18 GiB

Torrentleech
                Welcome back, ******* Ratio: 5.390 Uploaded: 779.68 GB Downloaded: 144.64 GB

Nån som har något skoj att byta med?
                http://card.mygamercard.net/gelsig/Kennys87.png

Comment

• Original inlägg av lejonel Visa Inlägg
                  Var medlem där innan.. Är dock på jakt efter en renodlad Xbox-tracker.
                  Men tack ändå
                  en sådan tracker är under utveckling, kommer heta XTorrents, samma team som ligger bakom NTorrents som håller på med XTorrents, typ iaf, denna sidan kommer vara dedikerad helt och hållet till Xbox 1 och Xbox 360, allt som har med dom här konsollerna kommer finnas tillgängligt på den här sidan, men som sagt den är fortfarande under utveckling...
                  Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

• Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
                    en sådan tracker är under utveckling, kommer heta XTorrents, samma team som ligger bakom NTorrents som håller på med XTorrents, typ iaf, denna sidan kommer vara dedikerad helt och hållet till Xbox 1 och Xbox 360, allt som har med dom här konsollerna kommer finnas tillgängligt på den här sidan, men som sagt den är fortfarande under utveckling...
                    Uj då! Låter inte helt fel! Vet du om dom har någon twitter lr liknande där man kan följa processen?

Comment

• Original inlägg av kenny87 Visa Inlägg
                      Skulle också vilja ha en invite till nån sida med xbox 360 spel...

Har invite till swebits och torrentleech...

Swebits
                      Välkommen, ******* Kvot: 3,45 Uppladdat 962,62 GiB Nerladdat 279,18 GiB

Torrentleech
                      Welcome back, ******* Ratio: 5.390 Uploaded: 779.68 GB Downloaded: 144.64 GB

Nån som har något skoj att byta med?
                      som jag skrev ovan så har jag bitgamer om du är intresserad.
                      i orchestrate hostile takeovers, what do you think of that?

Comment

• Om någon har några invites kvar och vill bli av med några så skulle jag va tacksam, letar efter invites till "RevolutionTT" och "TorrentLeech"...

Har hög ratio, 100/10 Mb lina..

Har 3 invites till Audionews.ru för att byta ut...

tenstathug@hotmail.com

Comment

• Original inlägg av Dolphan85
                          Tja!
                          Skulle verkligen behöva en invite till torrentleech! Har invite till swebits och revolutiontt i utbyte! Maila mig vid intresse: Johan-Soderstrom85@hotmail.com.
                          Hejsvejs!
                          är det för du har svårt att hålla ration på revtt som du fick av mig?

Comment

• Invite

Ber snällt om en invite till torrentleech, håller alltid bra ratio.
                            jperss10@hotmail.com

Comment

• Int21.
                              Nejdå, min ratio där ökar sakta men säkert.. Är ju alltid så på en ny tracker! Så lugn bara =) Jag vill ha fler sidor att välja bland helt enkelt.
                              Ha de!

Comment

• Original inlägg av Dolphan85 Visa Inlägg
                                Int21.
                                Nejdå, min ratio där ökar sakta men säkert.. Är ju alltid så på en ny tracker! Så lugn bara =) Jag vill ha fler sidor att välja bland helt enkelt.
                                Ha de!
                                jag tycker man håller sig till en sida tills man har en stadig Ratio, inte håller på bollar runt på 50 olika sidor samtidigt bara för att få så stort omfång som möjligt, gör man så delar alla dessa sidorna på din bandbredd = det tar LÄNGRE tid att få stadig ratio, så håll dig till RevTT ett tag till istället tycker jag...
                                Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Working...
                                X