Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Lot#0637

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av Gangzta4 Visa Inlägg
    Det ska inte vara några problem med den. Som jag har förstått det så ska alla Samsung och hitatchi gå att flasha förutom hitachin som kommer i en låda utan handtag. Så du kan nog sova lugnt
    MVH Freddy
    Grymt.
    Får åka in till butiken imorgon å testa.
    /Bakana

Comment

Ja gör det! Skriv gärna sen här hur det går när du har testat att bränna och så med...nyfiken
      Ha det!

Comment

Hur har det gått? Flashat den än? Funkar bra?
        Tja!

Comment

Hmm min kompis har idag fått hem sin 360 Premium kartong, utan handtag med LOT#0637 Och HITACHI(!). Det lät då så på han när han ringde och var typ tokig :P.. Han är inte så insatt i det hela men enligt han var det som "hål" i DVD-läsaren, som på hitachi. Inte bara ett litet längst ner. Han köpte den på någon internetbutik, vet ej vilken.
          www.blaljus-norr.com

Comment

Va? Helt seriöst? Det va konstigt. Jag har en med samsung. Utan handtag på lådan och lot#0637. Har han jämfört med bilderna som finns på forumet? Annars kan jag maila bilderna till honom.

Comment

Samma här, fick min konsol med 0637 för några veckor sen - och Samsung. Jag har visat han bilder på internet och det är en Hitachi. Ska förbi i helgen så ska kolla så vi vet 100% då :P.

Men det är väl inte 100% att ett lot# innehåller en viss läsare?
              www.blaljus-norr.com

Comment

Nej, jag har hört talas om 0636 och 0637 med både hitachi och samsung i sig, så det är lite lotteri med dom där.
                Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Okej...tur då att jag fick en samsung! Sov gott alla! MVH Freddy

Comment

Min kompis köpte en på elgiganten med lot nr: 0636 och fick samsung, det var ett par dagar sen.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                    Auto-Saved
                    Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                    x
                    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                    x
                    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                    Working...
                    X