Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Min trådlösa handkontroll fungerar ej.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Får invänta min T8H-mejsel och inspektera innanmätet

Comment

Då var den öppnad men den ser helt ok ut inuti. Fungerar dock fortfarande inte.. blinkar bara alla fyra sektioner i guidelampan. Ibland kan man få den att försöka synca men det resulterar aldrig i att den hittar konsollen (som givetvis också är i syncmode).

Comment

du kan juh kolla och se vilken komponent som du tror kan styra synken och testa att byta ut den... eller så kan du sälja kontrollen som resverdelskontroll och köpa dig en ny istället...

du kan juh annars använda den lite till experiment också
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Play n Chargekablar har jag för mig "Parar" ihop handkontroller med 360 enheter... rätta mig om jag har fel...
          / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

ja play and charge kitet autosynkar, men dom kommunicerar väl fortfarande trådlöst har jag för mig, testade inte du att synka dom genom en sådan tidigare superboss?
            Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Japp har testat med p&c-kabel och den syncar inte med den heller. Ökade intervall mellan blinkningarna och själva blinkningen går snabbare (alltså den blinkar till skitsnabbt när den väl blinkar men pausen mellan blinkningarna är längre). Får bli reservdelskontroll helt enkelt.

Comment

Ring Ms uppge serienummer på den så kanske de byter den åt dig
                Du har ju ett års garanti på sånt.
                / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

Tjena,
                  Jag ringde till xbox supporten förra året och påstod att höger thubmknapp på min hk "kändes" sladdrig.
                  Dom skickade en ny direkt utan protest. Jag frågade om jag skulle skicka tillbaka den "trasiga", men svaret blev "kasta den i elektronikåtervinningen i kommunen"
                  Jag blev skitsnopen då paketet kom och en flång ny kontroll HALO EDITION, den jag hade var en vanlig vit.
                  Att tillägga är att jag spelar fortfarande på min vita. HALO paddan ligger i orörd i ett skåp.
                  Garantin dessutom gått ut på kontrollen.

Så, superboss det är bara att ringa o smöööra nu.

/360RFUN
                  Last edited by 360RFUN; 2009-11-19, 20:13.

Comment

Original inlägg av 360RFUN Visa Inlägg
                    Tjena,
                    Jag ringde till xbox supporten förra året och påstod att höger thubmknapp på min hk "kändes" sladdrig.
                    Dom skickade en ny direkt utan protest. Jag frågade om jag skulle skicka tillbaka den "trasiga", men svaret blev "kasta den i elektronikåtervinningen i kommunen"
                    Jag blev skitsnopen då paketet kom och en flång ny kontroll HALO EDITION, den jag hade var en vanlig vit.
                    Att tillägga är att jag spelar fortfarande på min vita. HALO paddan ligger i orörd i ett skåp.
                    Garantin dessutom gått ut på kontrollen.
                    Så, superboss det är bara att ringa o smöööra nu.
                    /360RFUN
                    Är du sugen på att bli av med Halo3 handkontrollen så hör av dig
                    Är på jakt efter en sån + en Halo3 HDD kabinett "Hddn kan vara trasig" bara jag får ihop en komplett halo maskin blir jag glad
                    / Pendragon

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                    Auto-Saved
                    Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad:
                    x
                    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                    x
                    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                    Working...
                    X