Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Då var den öppnad men den ser helt ok ut inuti. Fungerar dock fortfarande inte.. blinkar bara alla fyra sektioner i guidelampan. Ibland kan man få den att försöka synca men det resulterar aldrig i att den hittar konsollen (som givetvis också är i syncmode).
du kan juh kolla och se vilken komponent som du tror kan styra synken och testa att byta ut den... eller så kan du sälja kontrollen som resverdelskontroll och köpa dig en ny istället...
du kan juh annars använda den lite till experiment också
Play n Chargekablar har jag för mig "Parar" ihop handkontroller med 360 enheter... rätta mig om jag har fel...
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
ja play and charge kitet autosynkar, men dom kommunicerar väl fortfarande trådlöst har jag för mig, testade inte du att synka dom genom en sådan tidigare superboss?
Japp har testat med p&c-kabel och den syncar inte med den heller. Ökade intervall mellan blinkningarna och själva blinkningen går snabbare (alltså den blinkar till skitsnabbt när den väl blinkar men pausen mellan blinkningarna är längre). Får bli reservdelskontroll helt enkelt.
Ring Ms uppge serienummer på den så kanske de byter den åt dig
Du har ju ett års garanti på sånt.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Tjena,
Jag ringde till xbox supporten förra året och påstod att höger thubmknapp på min hk "kändes" sladdrig.
Dom skickade en ny direkt utan protest. Jag frågade om jag skulle skicka tillbaka den "trasiga", men svaret blev "kasta den i elektronikåtervinningen i kommunen"
Jag blev skitsnopen då paketet kom och en flång ny kontroll HALO EDITION, den jag hade var en vanlig vit.
Att tillägga är att jag spelar fortfarande på min vita. HALO paddan ligger i orörd i ett skåp.
Garantin dessutom gått ut på kontrollen.
Tjena,
Jag ringde till xbox supporten förra året och påstod att höger thubmknapp på min hk "kändes" sladdrig.
Dom skickade en ny direkt utan protest. Jag frågade om jag skulle skicka tillbaka den "trasiga", men svaret blev "kasta den i elektronikåtervinningen i kommunen"
Jag blev skitsnopen då paketet kom och en flång ny kontroll HALO EDITION, den jag hade var en vanlig vit.
Att tillägga är att jag spelar fortfarande på min vita. HALO paddan ligger i orörd i ett skåp.
Garantin dessutom gått ut på kontrollen.
Så, superboss det är bara att ringa o smöööra nu.
/360RFUN
Är du sugen på att bli av med Halo3 handkontrollen så hör av dig
Är på jakt efter en sån + en Halo3 HDD kabinett "Hddn kan vara trasig" bara jag får ihop en komplett halo maskin blir jag glad
/ Pendragon
Comment