Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Jag lånar tråden lite.
Är det så att VT6421A är det enda kortet som fungerar med ms28?
Har ett VT6420 själv som jag flashat 4 Hitachis och 1 Samsung ms25 med.
EDIT: Det fungerade klockrent!
Jag har VT6420 och det fungerar till alla Hitachi o Samsung läsare. Har bara modiferat mtkflash programmet.
Kommer det upp en hex-edit här då Hansi så man kan känna sig nöjd om man bestället ett kort av dig
Japp får jag bara en liten ledig stund någon dag. Eller så kanske någon annan hinner före :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Denna körde jag med, det gick alldeles utmärkt. sen sökte jag på google för att få reda på hur jag skulle göra. Kan man inte hitta den infon själv så ska man nog inte ge sig på att editera exe:n heller
Nu har jag fixat en mtkflash för vt6421 korten vi säljer.
Jag har testat med MS28 drive utan problem med recovery method / "10 sekunders metoden" fast givetvis utan att vänta mer sekunder än vad jag behövt för att nå on-off knappen på connectivity kitet.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Nej, du kan använda xboxen för strömförsörjning. Det är vi som flashar 20 boxar om dagen som behöver connectivity kit :-)
Comment