Original inlägg av weeh
Visa Inlägg
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Vad är felet på boxen?
Collapse
X
-
Jag skall göra detsamma som dig, kanske går eftersom det kommer in så in i helvete många boxar så de kanske slarvar när de kollar dem. Frågan är dock om klistermärkena som psxcare säljer duger? Jag hade nåt silverband också undre dvdläsaren som jag lyckats få bort också. Behövs det?Banned:
Annonserat försäljning av brända spel.
- Citat
- Flag
-
Ta bort det gammla och rengör där det satt. sen klistrar du på ett nytt INTE det gammla du har hemma om det är skadat på nått settOriginal inlägg av nutte Visa InläggJag har rester kvar ifrån det gamla. Får täcka över det, men vilket håll skall det sitta åt. Skall bokstäverna riktas så att M:et är längst ner, det låter troligast?
Fråga till Hansi.
Du som flashat över 100 boxar säkert, Har du märkt om MS sätter dom här klistermärkerna på ett nytt ställe på boxen ?
skickade in min och fick en ny men MS klistärmerket satt nästa där dom 2 USB portana sitter. min box är tillvärkad 2005 05.
har du märkt nått av detta? lr var det bara en ren slump...
- Citat
- Flag
Comment
-
Jag har beställt ett nytt klistermärke. Känns inte bra att jag inte gjorde det på en gång och skickade iväg boxen. Risken för upptäckt är större nu när jag bytt kylpasta och därmed skruvat loss kylflänsarna. Frågan är ju vad de som fixar boxarna gör. Skruvar de isär allting och försöker laga eller pluggar de in boxarna och konstaterar att de är fel och skickar en ny?Banned:
Annonserat försäljning av brända spel.
- Citat
- Flag
Comment
-
Märket kan hamna lite var som helst, oftast upp&ner om man har boxen stående på gummitassarna på högkant. Spelar nog ingen roll hur du sätter det, ingen vet hur det satt från början.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
känns som att klister lappen sitter taskigt till, är man riktigt klantig kan man ju råka skrapa till den när man byter face platen lr hur?
Nån som hört om någon som fått betala för ett garanti fel eftersom den var rörd?
Undra hur känslig dem är, jag har fått besluts ångest......min har en liten liten liten bit borta på hörnet...funderar på o beställa en ny klisterlapp....men jag är så fruktansvärt snål så jag kan inte bestämma mig
Fan vad patetisk man kan vara
Last edited by trevor; 2007-01-18, 07:06.
- Citat
- Flag
Comment
-
känns som att klister lappen sitter taskigt till, är man riktigt klantig kan man ju råka skrapa till den när man byter face platen lr hur?
Nån som hört om någon som fått betala för ett garanti fel eftersom den var rörd?
Undra hur känslig dem är, jag har fått besluts ångest......min har en liten liten liten bit borta på hörnet...funderar på o beställa en ny klisterlapp....men jag är så fruktansvärt snål så jag kan inte bestämma mig
Fan vad patetisk man kan vara
- Citat
- Flag
Comment
-
Jag fick en ny box efter att ha skickat in min box med flashat firmware och som jag öppnat ca 4-5 gånger och även bytt kylpasta på. Jag målade alla svarta skruvar med svart tuschpenna så att de skulle se orörda ut, snyggade till märkena baktill som blivit efter alla öppningar samt satte på ett nytt klistermärke. Blir nog ingen flashing av denna då 360 är så känsliga. Känns lite drygt att ha införskaffat en DL brännare och ett packe verbatimskivor som jag inte kan använda bara.
- Citat
- Flag
Comment
-
Ah, börjar tro mer o mer att 0102 felet beror på flashningen. Flera polare har haft xbox skitlänge och lika länge som jag har haft, köpta på samma ställe vid samma tillfälle. Och då under samma tidsperiod har 2st gått sönder för mig och den tredje är på lagning nu ...
Sällan man läser om nån som har en oflashad som har gått sönder...
Länge leve 8-bitars!
- Citat
- Flag
Comment
-
Om 0102 beror på flashningen är det enbart för att en flashad 360 används lite mer än en oflashad som ingen haft råd att köpa nya roliga spel till...Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Är ju rätt otroligt sammanträffande då att jag köpte ett xbox samtidigt som 2 polare, samma dag. Ba att dom bor i stan o jag utanför så vi köpte inte på samma ställe. Vi köpte PG3 till alla vi tre. Spelade ta mig fan dygnet runt i 2 veckor, klarade spelet och fick hög rankning online. Sen chippar jag och en av polarna våra boxar, spelar i 2 veckor och båda slocknar. Medans den tredje polarens funkar alldeles utmärkt fortfarande, medans våra har varit på inte en, inte två utan är på den tredje turen ner till tyskland nu. Alla våra xboxar hade hitachi slädar och var gjorda mellan 2006-02-05 och 2006-02-24.
Självklart erkänner inte psxcare även om de skulle bevisas med tanke på den inkomst som skulle förloras i de fallet.
Men jag tror absolut att det har att göra med flashningen.
- Citat
- Flag
Comment

Comment