Tänkte ställa en vanlig 60 mm chassi fläkt inne i 360 för att kyla direkt på kylflänsen. Men jag undrar varifrån jag skall ta strömmen till denna?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Ström till fläkt
Collapse
X
-
Ta strömmen från molex kontakten till HD:n ... Gul+Svart=12v, Röd+gul=7v, Röd+svart=5v ... / voltsmodden tycker jag du ska skita i .. Kör på 12v och skaffa en liten fan regulator ist ...Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
- Citat
- Flag
-
Molex är kontakten som går till HD:n ... Bor du i närheten av Skellefteå så kan jag fixa det därna åt dig gratis ... Kan även fixa till vaggan som HD:n ligger i så den får bättre kylning för controllerkretsarna ...Last edited by Begga; 2007-01-09, 19:40.Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
- Citat
- Flag
Comment
-
Jo det har du rätt i 8-)Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
- Citat
- Flag
Comment

Comment