Jag köpte Platinum DVD+R DL skivor på 8.5 GB igår. När jag försökte bränna CoD3 så står det i CloneCD att skivan är 4.5 GB stor och att filen inte får plats på skivan. Vet någon här vad som är problemet? Varför tror CloneCD att skivan är 4 GB mindre än vad den egentligen är?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Double Layer?
Collapse
X
-
Vad har du för brännare? Är du säker på att din brännare klarar Dual Layer?Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
- Citat
- Flag
-
Du har inte nån annan DL-skiva att testa med? Typ en Verbatim....Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
- Citat
- Flag
Comment
-
Kan inte lova att det hjälper iofs.... men av nån anledning tror CloneCD att det är en vanlig Single Layer disc du stoppat i. Så antingen beror det på dåligt media (skivan) eller så vill inte din brännare lira helt med din nya dator...Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
- Citat
- Flag
Comment
-
Jag tror det handlar om SLARV med uppdateringar av brännprogrammet...Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Hur gör du egentligen när du ska bränna?
Du väljer .dvd-filen va?Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
- Citat
- Flag
Comment
-
Du tar alltså "Write from imagefile" och letar upp .dvd-filen?
Så långt rätt.
Har du dubbelkollat att layerbreak är korrekt angivet (1913760)?Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
- Citat
- Flag
Comment
-
Japp.Original inlägg av Enlund Visa InläggDu tar alltså "Write from imagefile" och letar upp .dvd-filen?
Japp, layerbreaken är korrekt.Original inlägg av Enlund Visa InläggSå långt rätt.
Har du dubbelkollat att layerbreak är korrekt angivet (1913760)?Last edited by basseAEG; 2007-01-17, 18:05.
- Citat
- Flag
Comment
-
Hmmmm ja antingen så är dina skivor kassa... eller så är det något med din dator - brännaren - CloneCD.
Har du testat att bränna med nåt annat program? T.ex. imgburn?
Eller bara bränna nåt helt annat med t.ex. Nero?Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
- Citat
- Flag
Comment

Comment