Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

hur ska jag packar upp spelen?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

enund: tror du att det kommer funka bättre om jag formarterar min data och om installerar windows? och är det rätt när det är så här

http://img01.picoodle.com/img/img01/...cm_9d51119.jpg

tack för svar

Comment

Alltså, det är väldigt svårt att på distans säga exakt vad ditt problem är. Men det är klart, installerar du om datorn från scratch så har du ett bra utgångsläge i alla fall.

Ser det ut som på bilden så är det bra. Det är så det ska se ut.
      Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
      » Xbox360 FAQ

Comment

jag tror det är problemet för föut när jag hade problem med datan så kunde jag inte gå utt på näteet och sen formaterade om hela skiten så funkade hoppaps det blir samma sak med det här!

Comment

Original inlägg av Enlund Visa Inlägg
          Pro.Evolution.Soccer.6.PAL.XBOX360-Allstars
          Ej testat

Call.Of.Duty.3.PAL.XBOX360-DAGGER
          Funkar!

Gears_Of_War_READNFO_MULTi2_NTSC_XBOX360-SuperX360
          Funkar!

Tony_Hawks_Project_8_MULTi5_FREE_REGiON_NTSC_XBOX3 60-VORTEX
          Ej testat

Need_for_Speed_Carbon_PAL_XBOX360-SPARE
          Funkar!

Dead_Or_Alive_4_PAL_INTERNAL_XBOX360-RoME
          Funkar!

Lost.Planet.Extreme.Condition.PAL.XBOX360-Allstars
          Funkar!
          hur patcha du dead or alive... gjorde du det manuellt lr auto i xdvdmulleter?
          för funkar det å bränna å starta men sen när jag ska trycka på start som det står så händer inget :S.

vet att jag har l'äst på nån sida att det ska finnas nå trick som gör att spelen funkar men jag minns inte vart

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X