Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

************? Skumt?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Rekommenderar *******!!! Beställde Verbatim DVD+R DL skivor igår fick dem för 10 minuter sen hemskickade till min brevlåda... Billigast och bäst!!!
    Ska beställa en ny leverans igen! Skivorna funkar perfa!!!
    Last edited by Ramses; 2007-02-20, 21:59.

Comment

Jag har också bara gott och säga om *******.

Comment

Ser Verbatim DVD+R DL ut så? Fick en annan skiva på google:S

Comment

Precis ser dom ut som man kan köpa på *****************

Comment

Jupp

Grym sida, olagligt billigt.

Köpte 20 pack Verbatim och 1 st XB Disc.

Fick inte XB DL skivan att funka, bränningen fuckade sig med en lead out på 30min sen krasch. Men 15kr var inget att gråta över.

************ for the win
            360 Scenen på Svenska: www.360scenen.net

Comment

Men ska Verbatim DVD+R DL se ut så? För jag har sett att dom kan se ut på annat sätt också.. Varför det?

Comment

Det finns flera, du kanske tänkte på printable skivorna som är helvita.

Comment

Jag fattar inte att folks XB Disc inte funkar. Har alltid predikat Verbatim, för att det lönar sig i det långa loppet. nyfiken som man är ville man ju testa de lite billigare (XB Disch) ifall att... De visade sig funka galant på de 2st lösa jag beställde. Beställde ett 10-pack och 7/7 funkar prima . Bränner med en konventionell Samsung SH-162L (TS06). Rekommenderar varmt.
                  Boxen är på släkttäff i Tyskland.

Comment

Samma här, beställde 50 st, bränt 1 av 30 fel pga av att jag brände i 12x med min ena Nec brännare

Comment

Med min liteon med nyaste officiella firmware suger xb skivorna. Kanske dags att skaffa en ny brännare.

Comment

Beställde 60 st Verbatim DVD+R DL från *******, kommer nog inom några daga Rekommenderar varmt!

Comment

En fråga bara innan jag beställer...

Är det ett jurdiskt företag? Har ni fått kvitto med moms och orgnr?

Comment

Vet inte, men vem bryr sig bara jag får skivorna (:

Comment

ja köpte själv 6st XB Disc tänkte testa dem samt verbatim
                              för mig funka dem hur bra som helst

brände med clonecd och Pioneer 111d

ms25 fw3.2
                              fick en hitachi idag ska flasha den snart hoppas skivorna funkar på den med

Comment

Det gör dom. Det ända problemet med dom där skivorna är att det verkar inte fungera så bra med liteon brännare.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X