Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

************? Skumt?

Collapse
X
  •  
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

******* grymt bra! Keep up the good work mate!!!

Comment

Beställde skivor i helgen, de skickades i måndags(igår) och idag har jag dom i handen. GRYMT snabb leverans och superbra kommunikation etc med Mikael där =) Rekommenderas starkt.

Comment

Låter ju fantastiskt bra! Har letat efter billiga verbatim skivor... synd att allt är censurerat så att man inte vet vilken sida det handlar om

Comment

Läs topicen så ser du

Comment

Han finns i skarpnäck mycket bra kille, Och mycket bra skivor. Själv så föredrar jag Verbatim, tycker att dom andra XB skivorna är lite av en tveksamhet, Har gjort 2/2 1 funkar ej, fast brännde fel där. Tycker den läser lite konstigt på dom. Dessutom så tycker jag skivorna ska se Bra ut och Verbatim ser hur prima somhellst, glänser och allt. Verbatim i första hand. Värt pengarna.

Comment

Vet någon adressen till sidan får ni gärna maila och säga den =) Har glömt och kan inte komma på namnet igen

urgent_msgs85@hotmail.com
              samma på msn

Comment

Förstår inte varför Hansi valt att censurera dem. Inte direkt dina konkurenter.
                Boxen är på släkttäff i Tyskland.

Comment

kan någon pm mig addy till denna grabb? är de 2.4 ggr eller 8 ggr ? känner inte igen skivan som var på bilden ovan

Comment

Skulle också vilja veta hur man kommer i kontakt med honom . Via telefon eller websida. Kan inte någon skicka till min mail? . Jim@bredband .net Inget mellanrum vid band .net kan inte skriva den annars :P.

Tackar.
                    Last edited by Remix1121; 2007-06-13, 13:34.

Comment

Kan ingen skriva adressen med lite mellanslag för att undvika censuren så att vi andra köpsugna också kan få se Annars ju nån vänlig själ kanske maila (ghozt. swe @ gmail .com utan mellanslag).
                      Last edited by Fruktsoda; 2007-06-13, 14:35.

Comment

s w e b u r n

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                        Auto-Saved
                        Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                        x
                        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                        x
                        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                        Working...
                        X