Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Skicka till Tyskland

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Skicka till Tyskland

Hej, har precis som många andra fått problem med min 360 och nästa steg blir att skicka den till Tyskland. Jag undrar om det är någon som har provat att skicka ner boxen till Tyskland utan att sätta dit ett nytt klistermärke, och i såfall hur det gick. Undrar vad man ska göra med den, om den är flashad och utan klistermärke, innan man skickar den till Tyskland.

om du läser på forumet finns det flera inlägg. flasha tillbaka till ditt orginala firmware och skicka tillbaka den med klistermärket på.

har funkat fint för vissa även med flashade läsare.

Comment

Min låda dog igår och jag funderade faktiskt ett tag på att flasha om till orginal firmware och beställa ett nytt klistermärke innan jag skickade tillbaka den. Men... jag orkade inte... Har nyss pratat med supporten och inom några dagar är den förhoppningsvis på väg ner till Tyskland. Vi får se hur det går

Comment

coolt att någon vågar....ska bli spännande se hur det går för dig! Glöm ej skriva det här sen!

Comment

Jag gjorde faktiskt samma sak! Jag struntade i att flasha om till original firmware, jag struntade även i att sätta på ett nytt klistermärke. UPS kom och hämtade boxen idag, ska bli intressant att se hur detta slutar! Lovar att återkomma med information om hur det gick!

Comment

coola killar..önskar jag vore lika modig :-)

Comment

Verkar som var och varannan XB360 pajjar ihop på något sätt ... Känner mig inte så sugen längre att köpa en ... Lite synd då man är prylbög när det gäller elektronik av alla dess slag ...
              Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

den håller säkert ett halvår...om du har tur....väntar på att faschisterna i Tyskland ska skicka tillbaka min snart...så tråkigt att vänta!!!!

Comment

jag gjorde samma sak , dem kom hämta den nästa dag efter jag prata med supporten så jag hann inte flasha om den , så jag strunta i det och skicka iväg den

ahhh spännande se vad som händer har gått en vecka nu innan dem fick den.

Comment

Original inlägg av mickys Visa Inlägg
                    den håller säkert ett halvår...om du har tur....väntar på att faschisterna i Tyskland ska skicka tillbaka min snart...så tråkigt att vänta!!!!
                    Det är ju fan helt absurt. Hur fan är det möjligt att MS har släppt ett sådant rappel till konsoll? Var det så viktigt att hinna föra Sony att man helt enkelt offrade stabiliteten i systemet? Antar att man tyckte att det var värt att axla en enorm ekonomisk förlust för att sno åt sig de första och största marknadsandelarna. Ryktas ju om en ny 360 nu, som man antagligen ska kränga till sin "trogna" kundskara. Bara Microsoft som har de ekonomiska musklerna att göra något sådant...

Comment

Ja, ganska sjukt egentligen. Som du säger så var de väl desperata att få ut sina konsoller före Sony och framförallt innan den stora julhandeln började.

Comment

Äh, man får försöka se saker från den ljusa sidan. Jag har både diskat och dammsugit idag. Det hade jag aldrig gjort om min låda fungerat

Comment

Original inlägg av Irken Visa Inlägg
                          Äh, man får försöka se saker från den ljusa sidan. Jag har både diskat och dammsugit idag. Det hade jag aldrig gjort om min låda fungerat
                          Haha den var bra!!!

Comment

ville bara säga jag fick ut en ny box idag med ups... fasten den va flashad och bruten märke....))))

skicka in en sam ms25 fick ut en Hitachi hehe de väll en lite nedgradering eller ??
                            Last edited by istallion; 2007-02-23, 14:52.

Comment

Original inlägg av istallion Visa Inlägg
                              ville bara säga jag fick ut en ny box idag med ups... fasten den va flashad och bruten märke....))))

skicka in en sam ms25 fick ut en Hitachi hehe de väll en lite nedgradering eller ??

Låter hoppfullt. Skickade in en Hitachi under samma villkor som ovan, kan ju hoppas på en Samsung tillbaka då

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X