Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Skicka till Tyskland

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

skickade in en samsung o lär få en sketen Hitachi

När skickade du in din?
    Skickade min på fredagen för 2 veckor sedan och har inte fått någon än.

Comment

för mig tog de exakt 10 dagar från och med dem kom och hämta up de så de gick rätt snabbt.. måste bara lära mig om igen hur man flashar en hitachi !!

alla hitachi drive som finns går att flasha ???

Comment

Alla utom 79fk som precis kom. Men det är en minimal chans att du får en sån.

Comment

min ska komma idag... men då har ups problem att få ut de i tid...20 min kvar...lär ej hinna...då måste jag åka o hämta o kan ej chippa förrän imorgon...var sugen spela ikv'll ju :-( Min typiska otur!

Comment

fick hämta min själv på ups och hann ej till psxcare för chippning då :-( Fick iaf en samsung som jag skickade....från 20051105 så äldre än min men ser ny ut iaf. Tre röda lampor började lysa när jag satte i powersladden och försökte starta den....blev lite sur då :-) Men tryckte dit sladden lite bättre och då blev det grön lampa så verkar varit felet...

Comment

Original inlägg av mickys Visa Inlägg
              fick hämta min själv på ups och hann ej till psxcare för chippning då :-( Fick iaf en samsung som jag skickade....från 20051105 så äldre än min men ser ny ut iaf. Tre röda lampor började lysa när jag satte i powersladden och försökte starta den....blev lite sur då :-) Men tryckte dit sladden lite bättre och då blev det grön lampa så verkar varit felet...
              Blev också rädd när sladden inte satt perfekt, för allt började lysa rött fick panik haha. Men tryckte in sladden lite så gick allt bra efter.

Comment

man är ju rätt lättskrämd om man drabbats av ring of death en gång... :-)

Comment

Men jag är lite orolig om de i Tyskland pluggar in boxen och ser om ring of death kommer upp direkt. För det gör det ju inte direkt för mig, man kan vara inne på dashboarden utan att det händer något. Det är när man stoppar in en skiva som boxen fryser sig. Men det går nog bra.. Hoppas jag

Comment

Min Xbox dog igår utan förvarning.. tre röda lampor.. suck! Vad är bäst att göra enligt er? Ska jag ta med den till Onoff där jag köpte den och lämna in den på lagning eller ska jag gå genom microsoft? Vilket går snabbast? Ha med i beräkningen att jag har flashat den och hade tänkt skippa att flasha tillbaks den som vissa grabbar här..

Ha det gott!

Comment

hade varken märke eller orginalflash ... funkade ändå utmärkt .. lägg inte ur mer pengar än vad som behövs.

Det är inte så att dom lagar DIN xbox .. dom skickar dig bara en ny ..

Comment

Tack för grymt snabbt svar! men hur ska jag göra? Onoff eller microsoft? Tacksam för ett snabbt svar igen

Comment

Jag provar MicroSoft just nu, UPS kom i förrgår och jag har den fortfarande flashad. Men jag tycker du ska prova MicroSoft, eftersom det verkar ha fungerat för ALLA hittills. Har läst på flera forum och ännu inte sett eller hört något om att det blir problem med att skicka iväg den till Tyskland.

Comment

OK tack igen! måste man skicka med allt som kom med i kartongen då eller räcker det med själva boxen och eventuell strömadapter?

Comment

Jag skickade bara med själva boxen, ingenting annat.

Comment

Ok! Försökte ringa alldeles nyss men man kunde tydligen inte komma fram till deras support genom mobilen!? har ingen vanlig telefon heller.. Ringer numret varpå en röst säger "numret kan inte nås från denna telefon".. testade tjejens mobil också.. funka ej..

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X