Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Pioneer DVR-111D dvdbrännare Supporttråd

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av Xager Visa Inlägg
    Finns INGA fördelar med snabbare sata på en brännare, inte överföringen mellan driven och datorn som är flashhalsen.
    med andra ord fungerar en SATA Brännare med SATA2 moderkort?
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
      med andra ord fungerar en SATA Brännare med SATA2 moderkort?
      Ja, det är som gamla slöa IDE diskar o snabbare diskar eller USB med USB2
      / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Jag kör på Pioneer 116D dvdbrännare och den tycker jag funkar alldeles utmärkt Är toknöjd med den!

Mvh
        // Greim

Solus lupus - Ensam varg
        -Hellre en natt som varg, än 1000år som får!

Comment

Original inlägg av Greim Visa Inlägg
          Jag kör på Pioneer 116D dvdbrännare och den tycker jag funkar alldeles utmärkt Är toknöjd med den!

Mvh
          Fins ju en anledning till varför vi säljer dem
          http://www.psxcare.com/product.php?xProd=955&xSec=38
          Billiga o Bra DVD-Brännare av bättre kvalite än kissiga billigare
          / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X