Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xtreme Firmware 5.3 - annars upptäcker MS dig snart.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jag tänkte precis skriva det, M$ har garanterat kunna se vilka spel man spelar osv redan från början.

Hansi, jag undrar var du har information på att det var med i förra updaten, för det tror jag inte det minsta på, M$ har säkerligen kunnat se det ända från start, men grejen är om de får använda det då det lär ligga i gråzonen, jag tänker på spelarens integritet.

Jag har personligen redan rullat in updaten, och det första spelet jag satte i var självklart en hemkokt variant, det första jag satte mig för att spela var självklart online

Nu ska jag dock checka in de nya funktionerna, verkar ju dock inte vara för mkt att hurra för.

Såhär säger jag: spela på

Ja just det, hitachi har jag : P

Comment

Nya uppdateringen har kommit, 5.3 ska funka för samsung har jag fått en rapport om: frånhttp://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=601531&st=0&#entry3985544

även hitachi med med 1.6 och 2.3. Dock vet man ju inte ifall man ska lira live ännu dock. Skiten verkar funka iaf
      Xbox: _Version: 1.0 _DVD: Thomson _Harddrive: Seagate 160 GB _Chip: Xecuter 2.1 Lite
      Xbox360: _Edition: Core, upgraded to Premium _DVD: Hitachi 59DJ _iXtreme version: 1.2
      Wii: _Chip: Wiikey
      Tip of the day: _Lyssna på Hansi, och inga MEN!!!11

Comment

ja hansi men jag jobbar som sagt MUPPTIDER är man bagare så är man

så jag kan vara lite virrig o felstavande här o där

ja alla funktioner som ovan
        MSN kanon kul och det funka fint

Jag har samsung med nyaste firmware
        Last edited by Bakerman1972; 2007-05-09, 13:09.

Comment

den har kommit

Comment

starta en insamling till åt mej så jag har råd med en ny 360 så ska jag vara försöks-kanin

Comment

Tompa, läs mitt inlägg ovan

Comment

vågar man starta 360n? :P

Comment

ja vad fasen uppdatera kommer du ju inte ifrån antar jag lr?

Comment

http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=601531

enligt alla här som provat har ingen haft problem hittils iaf.

Comment

Jag har redan prövat. Allt funkar..har dock inte prövat xlive med backup spel.
                      Xbox: _Version: 1.0 _DVD: Thomson _Harddrive: Seagate 160 GB _Chip: Xecuter 2.1 Lite
                      Xbox360: _Edition: Core, upgraded to Premium _DVD: Hitachi 59DJ _iXtreme version: 1.2

Comment

nej problemen kanske kommer ja menar var det inte på gammelboxen att man vart bannad efter ett tag?

Comment

Original inlägg av Bakerman1972 Visa Inlägg
                          nej problemen kanske kommer ja menar var det inte på gammelboxen att man vart bannad efter ett tag?
                          Ingen aning, tror det. Men jag ska ligga lågt nu ett tag och se vad som händer. Kommer ju snart en ny update till hitachi vad jag hört. Kanske lugna sig med xlive liret till den har kommit.

Comment

Original inlägg av Fook-me Visa Inlägg
                            Jag har redan prövat. Allt funkar..har dock inte prövat xlive med backup spel.

Coolt du måste vara unik i sverige eftersom jag inte fått den än

Kanske har MS extra mycket intrese för dig

Comment

Har oxå fått den

Comment

"Ok, i have updated no problem, i have an hitachi drive with firmware xtreme 2.3, and can sign in using the new windows live messenger and xbox live, but there i think there is a problem.

i have a backup of champion league game can bootup no problem but it cannot load my profile and play live, hmmm getting worried, can people out there confirm this if they have this game or is it just me being paranoid.

"

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X