Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xtreme Firmware 5.3 - annars upptäcker MS dig snart.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

men ja vill ju veta om champions league :P det jag spelar mest och livear mest med

Comment

Uefa CL fungerar klockrent online för mig iaf.

Comment

låter bra, då uppdaterar jag ifall jag får updaten!

Comment

Bara en tanke, men ni tror inte det är så att om man uppdaterar dashboard men spelar spelen offline, att maskinen sparar denna information? Så när man väl kopplar upp sig mot Live igen, även när man flashat till 5.3, att den skickar sparad information och säger "den här användaren spelade spelen X, Y och Z som ej var original".

Comment

sådär uppdaterat och klart, live funkar klockrent likaså backup spelen. känner ingen skillnad alls.

hitachi 78 med maximus garyopa 1.6s

Comment

Original inlägg av JayC Visa Inlägg
              Ja just det, hitachi har jag : P
              Är det nya hitachin? Alltså 078:an? Eller spelar det ingen roll?

EDIT: Ok PiGGELiN hann precis svara min på min fråga...
              Last edited by knobloch; 2007-05-09, 15:00.

Comment

Original inlägg av Krotch Visa Inlägg
                Bara en tanke, men ni tror inte det är så att om man uppdaterar dashboard men spelar spelen offline, att maskinen sparar denna information? Så när man väl kopplar upp sig mot Live igen, även när man flashat till 5.3, att den skickar sparad information och säger "den här användaren spelade spelen X, Y och Z som ej var original".
                Har svårt att tro det men.

Vill dom stoppa oss borde dom ha spärrat extreme firwaren.

Typ unreadable disc.

Men vi får la se vad som händer

Comment

Jag skulle vara försiktig om jag hade en hitachi. Skulle vänta på ny firmware

Med en sammy drive tror jag inte att det är någon större problem o köra.

Comment

har det inte hänt något än tror jag inte mkt kommer hända

en sak jag ogillar grovt är att jag inte får logga in på windows live messenger via live. då jag inte fyllt 18 \o/ orka ändra, får väl vänta tre månader istället .p

Comment

• Dom bannar ju inte på en gång. Kan ju ta en vecka eller så

Servern deras hinner inte uppdatera alla som kör hackad firmware

Comment

• Alla ni som provat, har ni 5.3 firmware? jag sitter med 5.2 tror ni man vågar köra updaten och sen gå offline och skippa live? Vill ju ha alla nya funktioner.

Comment

• Jag skulle uppdatera firmware först innan jag går online

Comment

• Men har inte fattat hur man gör. Är för torsk på 360 nu för att skicka iväg den och bli utan en vecka.

Comment

• en tanke...
                              förr i tiden fick man bränna en kopia på sitt eget köpta spel så man sparade på skivorna.
                              Om så är fallet fortfarande då kan de ju inte banna folk som spelar live med kopierade spel....då måste de ju ta reda på om man äger orginalet eller ej. Men lagen ändrades så kanske ej är tillåtet att bränna sin egna spel ens?

Comment

• Jag skulle alldrig köra orginalspel. DVD repar ju bara sönder dom

Edit: Ska vara lagligt än o köra backuper vad jag vet. Om du äger orginalet.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X