men ja vill ju veta om champions league :P det jag spelar mest och livear mest med
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Xtreme Firmware 5.3 - annars upptäcker MS dig snart.
Collapse
X
-
Bara en tanke, men ni tror inte det är så att om man uppdaterar dashboard men spelar spelen offline, att maskinen sparar denna information? Så när man väl kopplar upp sig mot Live igen, även när man flashat till 5.3, att den skickar sparad information och säger "den här användaren spelade spelen X, Y och Z som ej var original".
- Citat
- Flag
Comment
-
Är det nya hitachin? Alltså 078:an? Eller spelar det ingen roll?Original inlägg av JayC Visa InläggJa just det, hitachi har jag : P
EDIT: Ok PiGGELiN hann precis svara min på min fråga...
Last edited by knobloch; 2007-05-09, 15:00.
- Citat
- Flag
Comment
-
Har svårt att tro det men.Original inlägg av Krotch Visa InläggBara en tanke, men ni tror inte det är så att om man uppdaterar dashboard men spelar spelen offline, att maskinen sparar denna information? Så när man väl kopplar upp sig mot Live igen, även när man flashat till 5.3, att den skickar sparad information och säger "den här användaren spelade spelen X, Y och Z som ej var original".
Vill dom stoppa oss borde dom ha spärrat extreme firwaren.
Typ unreadable disc.
Men vi får la se vad som händer
- Citat
- Flag
Comment
-
en tanke...
förr i tiden fick man bränna en kopia på sitt eget köpta spel så man sparade på skivorna.
Om så är fallet fortfarande då kan de ju inte banna folk som spelar live med kopierade spel....då måste de ju ta reda på om man äger orginalet eller ej. Men lagen ändrades så kanske ej är tillåtet att bränna sin egna spel ens?
- Citat
- Flag
Comment

Comment