Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nu har dom börjat banna folk på LIVE'n

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Original inlägg av Fruktsoda Visa Inlägg
    De bannar xboxen, ej ditt konto. Så ta hårddisken till en "vanlig xbox" och du kan lira live. Så de slingrar sig även där :P

För övrigt är jag glad att jag inte har laddat ned den där uppdateringen ännu. Så min xbox är fortfarande live godtjänd
    ångrar som fan att jag uppdaterade

Comment

• en som ringt supporten: I just off the phone with Xbox Support, the lady told me that many people have called about this; and there is a fault with Xbox Live, and they're working on it. She told me to keep on trying.

har någon härifrån som blivit bannad ringt supporten o frågat vad fan det är som händeR?

Comment

• nej, eftersom jag inte slagit på xboxen jag drog bara ut nätverkskabeln

Comment

• nej vad e det för telenr?

Comment

• 020 79 11 33

Comment

• tack piggelin jag ringer o frågar o spelar dum

Dummare

Återkommer

Comment

• np, men jag förstår inte riktigt hur dom ser att man kör backup spelen, kändes ju så säkert jag som inte haft xbox mer än 2 mån ungefär

Comment

• snackar med finskan nu ....................

Comment

• "kul" att jag köpte mitt xbox i onsdags och flashade det samma dag, vadå otur!
                    Har dock inte vågat sätta på xboxet och kolla ifall jag blivit bannad än.

Comment

• ja man får la spela siingle då
                      inget annat

jas om kommit så LÅNGT med achivements

Comment

• Bakerman1972

va sa MS?

Comment

• Fan jag spelade igår Vegas men blev inte bannad.. Undrar ifall man blir bannad när man ska spela live? Jag har en utav de första versionerna på dvd firmware vet inte exakt vilken men det var precis när det kom. Och jag har springupdate
                          Playstation 1, 3, PSP
                          Xbox, 360
                          Nintendo Wii

Comment

• ja ska prata med en supervisor finska kräket till kvinna fatta ju nada

Comment

• Original inlägg av Bakerman1972 Visa Inlägg
                              ja ska prata med en supervisor finska kräket till kvinna fatta ju nada

i will put you on hold for a minute is this ok ? sa tanten

Comment

• Original inlägg av Bakerman1972 Visa Inlägg
                                i will put you on hold for a minute is this ok ? sa tanten
                                Pratar du med 360 supporten?
                                Playstation 1, 3, PSP
                                Xbox, 360
                                Nintendo Wii

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X