Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nu har dom börjat banna folk på LIVE'n

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• om du inte kan spela live logga in på live logga in som användare kan du men inte live sen testar du connection allt går igenom uton live hoppa ner ett steg till info knappen under live info där står det this LIVE is banned due to bla bla bla osv osv

Comment

• var ute på live igår när alla började rapportera om ban och jag kunde spela på

Comment

• ja ja har ju spelat en massa back upp så det kan ju vara det med

Comment

• jag spelar bara backup..äger inte ett enda orginalspel

körde även halo3 betan igår från en bränd crackdown!

Firmware 5.2

Comment

• mickys - har du spelat andra backup-spel över Live ?

Comment

• japp spelade champ league hela dan o kvällen igår till ca 23...då stängde jag av boxen o läste att folk blivit bannade....sen ha rjag ej startat den igen

Comment

• Körde Test Connection nu o allt fick ok...även Xbox Live

Comment

• tompa290 - har du spelat andra backup-spel över Live ?

(förutom crackdown/halo3 betan)

Comment

• coolt tompa med dig lever hoppet...en stund iaf :-)

Comment

• varken igår eller idag

Comment

• Hur tror ni att det funkar om man har Dual Firmware och spelar endast orginal spel över Live med orginal firmware. Klarar man sig kanske från ban då?

Comment

• har inte varit uppkopplad mot internet sedan i tisdags, och överväger att aldrig mera vara online på xbox förens det kommer nyheter som förklarar om vad som hänt.

Men ska testa connection och se vad jag får under Z. Men jag tror att hjag måste sätta in internet sladden och sedan köra test connect så ser man om man har blivit bannad.

Men jag har aldrig spelat online mot andra med mitt xbox, så vi får se. Jag skiter i om man inte kan göra det, jag kan leva med det....

Comment

• Jag tycker att det låter som om det ändå har något med den nya uppdaten att göra. Fast det konstiga är att bara vissa blir bannade och andra inte, kanske beror på vad dom har gjort på live och hur länge!

Comment

• antagligen, läste om en post för 2 dagar sedan, att crackdown ev. innehöll en dmi-kod, typ som en serial, så när man laddar ner betan, så fungerar det, men när man spelar online, så kanske m$ ser vilken dmi-kod man har. Låter rimligt men rena spekulationer bara, btw

http://img206.imageshack.us/img206/5263/360rl4.jpg

Comment

• lol...sådana annonser finns det nog gott om snart

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X