Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kolla om man är bannad

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av Robotach Visa Inlägg
    Om du har köpt ett sånt där 3 månaders kort på t ex Game så kommer dom nog att försvinna om man blir bannad (bara teori). Tror att någon har skrivit om det gått 60 dagar efter att man t ex har köpt ett års live kort så får man inte pengarna tillbaka. Vilket är igentligen fel! Men tror det är så.
    ja vet men allså dom dagran tog precsis slut men jag undrar om den kommer tankas på auto och så kommer det ränkning skiter i om jag får pengar tillbacks för det är ändå slut vill bara att det inte fyls på nu och får ränkning på nåt viss

Comment

Original inlägg av Robotach Visa Inlägg
      Om du har köpt ett sånt där 3 månaders kort på t ex Game så kommer dom nog att försvinna om man blir bannad (bara teori). Tror att någon har skrivit om det gått 60 dagar efter att man t ex har köpt ett års live kort så får man inte pengarna tillbaka. Vilket är igentligen fel! Men tror det är så.
      egentligen är det inte fel, det är ju vi som tar risken och spelar våra brända spel på ett nätverk man inte får spela brända spel på. så egentligen är det ju vi som är dumma och tar risken

det är vad jag tycker faktist, men jag betala för mitt 12-måns live och kan fortf använda det.

Comment

Original inlägg av devhook Visa Inlägg
        ja vet men allså dom dagran tog precsis slut men jag undrar om den kommer tankas på auto och så kommer det ränkning skiter i om jag får pengar tillbacks för det är ändå slut vill bara att det inte fyls på nu och får ränkning på nåt viss
        Tja kommer det en räkning att dom fortsätter att ta betalt fast du inte har live så ska du inte betala, då gör dom stort fel PUNKT.

Trodde du hadde kvar några måndare på live, men om det är års betalt så efter 60 dagar så kan man inte få tillbaka det har jag hört, vet inte hur det är gällande 3 månaders. Har du råkat ut för bann?

Comment

Original inlägg av PiGGELiN Visa Inlägg
          egentligen är det inte fel, det är ju vi som tar risken och spelar våra brända spel på ett nätverk man inte får spela brända spel på. så egentligen är det ju vi som är dumma och tar risken

det är vad jag tycker faktist, men jag betala för mitt 12-måns live och kan fortf använda det.
          Jo men dom gör fel om man har live betalt för 1 år, andvänt ca 2 och man inte får tillbaka det som ej är andvänt, då kan M$ råka illa ut då begår dom brott.

Comment

Original inlägg av Kanu Visa Inlägg
            8015-190D i Z-raden är din live status, och i detta fall har du den icke önskvärda kombinationen
            Okay trök.. får ringa MS asen senare! tack för hjälpen!
            Xbox: _Version: 1.0 _DVD: Thomson _Harddrive: Seagate 160 GB _Chip: Xecuter 2.1 Lite
            Xbox360: _Edition: Core, upgraded to Premium _DVD: Hitachi 59DJ _iXtreme version: 1.2
            Wii: _Chip: Wiikey
            Tip of the day: _Lyssna på Hansi, och inga MEN!!!11

Comment

Original inlägg av Fook-me Visa Inlägg
              Okay trök.. får ringa MS asen senare! tack för hjälpen!
              Kolla bara på "more info" på wired eller wireless så kommer du få en roligt meddelande.
              Boxen är på släkttäff i Tyskland.

Comment

fitta....är bannad.....vågade testa och det var SKIT!

W: 0000-000B
                X: 0600-F001
                Y: 00A8-6820
                Z:8015-190D

Comment

Original inlägg av mickys Visa Inlägg
                  fitta....är bannad.....vågade testa och det var SKIT!

W: 0000-000B
                  X: 0600-F001
                  Y: 00A8-6820
                  Z:8015-190D
                  , Vågar inte test än själv, ska se vad C4eva kan hitta på för saker, om det nu inte tar för lång tid, annars så låggar jag in och se om man fortfarande kan ta hem uppdate eller inte.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X