Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Lite glädje åt de bannade. (Forza 2)

Collapse
X
  •  
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Det som är problemet när du får "unable to lock volume for exclusive access" är tex om du samtidigt som bränner har media player eller nåt annat program som använder sig av dvdn, då går det inte.
    Xbox 360 samsung extreme firmware
    Xbox v1.6 smartxx 2.0 300gb
    PsTWO V14 Matrix infinity
    Gamecube Qoob

Ps.

Även den starke får ta i när han skiter.

Comment

frigör minne

Original inlägg av mickys Visa Inlägg
      på något sätt vara dvd'n upptagen...startade om datorn o nu funkar det bränna
      se till att ha en fräsh dator när du bränner allt minne ska vara för bränningen o inte kolla på p rulle eller något undertiden ca 35 min av din dator tid går åt men de är de värt

Comment

de som är glädjande är ju att i o m banning på live blir de ju som med xboxen att spelen kommer tidigare de läcker lättare o ingen är rädd att sprida dem så va fan spela på va gla o go björkebo live kan vi spela ändå! o om vi måste skryta om våra erövringar gällande poäng så kan vi göra de här! hansi starta en tråd för de! gubben har just i skrivande stund 13500 kansk inte mycket men ja var ju först!

Comment

Väntar på att bränningen ska bli klar... så man får testa spelet o se om det är så bra som alla fått en att tro. O btw så är även jag bannad från LIVE... men spela roll. Jag spelar inte online, inget utom WoW. :/

För övrigt så dreglar jag enormt över "Colin Dirt" xD

Comment

spelar forza2 på min bannade....ställt in datumet på den som 8/6 då det släpps i sverige med tanke på achievements.....om jag flyttar över hårddisken till min obannade o kör ucl så syns det att jag har achivements i forza2 som ej är släppt....kan jag få problem för det?

Comment

Brände forza 2 igår.....skit läckert spel

Tyvärr så låser det sej under laddning till&från

Har en samsung med 5.3D......den verkar inte ta andra skivor än verbatim

flashade en polares hitatchi&den funkar med alla möjliga skivor

Usch

Comment

Kör med rubberbandtricket så ska du se att din samsung bootar allt
                Det gjorde det för mig iaf
                MVH
                Mikael Bäck

Comment

Original inlägg av Yaman Visa Inlägg
                  Brände forza 2 igår.....skit läckert spel

Tyvärr så låser det sej under laddning till&från

Har en samsung med 5.3D......den verkar inte ta andra skivor än verbatim

flashade en polares hitatchi&den funkar med alla möjliga skivor

Usch

Har exakt samma problem, mitt hänger sig oxå, och jag har bränt på en RIDISC skiva.... har samsung 5.2

Har ni också SJUKT långa laddningstider ? eller är det bara jag ?

Comment

Jag vet inte riktigt hur långa laddningstider du har men jag har exakt samma grejer som dig, Ridisc och samsung 5.2, och mina laddningstider är omkring 30 sekunder inför varje race.
                    MVH
                    Mikael Bäck

Comment

Original inlägg av mikael.beck Visa Inlägg
                      Jag vet inte riktigt hur långa laddningstider du har men jag har exakt samma grejer som dig, Ridisc och samsung 5.2, och mina laddningstider är omkring 30 sekunder inför varje race.

testade nu..

1,30 min!! har jag... plus att jag får nå sjukt "pipande" som upprepar sig under loppen, var polarn som brände liret.. får dra ner det själv och bränna med en annan skiva och se om det hjälper.

Comment

är det Forza_Motorsport_2_PAL_XBOX360-GST ni har testat?

har inte testat det än! skulle rekomendera att byta skiva till t ex verbatim!

Comment

Brände på Verbatim o spelet hängde sig där med....men sen gick det bra igen o märkte inget vid senare tillfälle.

Comment

brände på billig skit o det hängde sig på varannat race ung...på laddningen inför racet. Brände om på verbatim och nu funkar det bra. Långa laddningstider ja, men inte 1,5 minuter tror jag inte....

Comment

Original inlägg av Robotach Visa Inlägg
                              är det Forza_Motorsport_2_PAL_XBOX360-GST ni har testat?

har inte testat det än! skulle rekomendera att byta skiva till t ex verbatim!

Jag kör den releasen (bränner alltid på Verbatim).
                              Har spelat hela helgen utan problem.
                              Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
                              » Xbox360 FAQ

Comment

Original inlägg av mickys Visa Inlägg
                                brände på billig skit o det hängde sig på varannat race ung...på laddningen inför racet. Brände om på verbatim och nu funkar det bra. Långa laddningstider ja, men inte 1,5 minuter tror jag inte....
                                Jag klockade laddningstiden, 1,5 minut hade jag . Sjukt, Men som sagt, ska bränna på en Verbatimskiva så löser det sig nog.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X