Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Vi har iaf redan flashat iXtreme 1.0 åt vår första kund idag.
Nackdelen är ju att många gamla backuper kommer sluta fungera. Forumet kommer fyllas av frågor om hur man bränner spel så dom fungerar, som om det inte var illa nog redan :-)
SixPac>> program som byter serial? det där låter ju som världens BS, hade nått sånt varit aktuellt skulle det defintivt florerat en del rykten om detta.
och JA jag vet att man märker när man är bannad [daa?], eftersom att dom inte verkar ha bannat några fler efter den första vågen så vet man ju inte heller om det bara kommer att smälla till snart igen och så tar dom alla med iExtreme också, men men ny box är handlad det är väl bara att chansa.
Xbox 360 samsung extreme firmware
Xbox v1.6 smartxx 2.0 300gb
PsTWO V14 Matrix infinity
Gamecube Qoob
SixPac>> program som byter serial? det där låter ju som världens BS, hade nått sånt varit aktuellt skulle det defintivt florerat en del rykten om detta.
och JA jag vet att man märker när man är bannad [daa?], eftersom att dom inte verkar ha bannat några fler efter den första vågen så vet man ju inte heller om det bara kommer att smälla till snart igen och så tar dom alla med iExtreme också, men men ny box är handlad det är väl bara att chansa.
Ja det är det jag säger. Ingen mening att hoppas förmycket. Med det skulle vara kung om de funkar. håller på att testkör den ju
Edit: verkar som inte programet är släppt på nätet heller.
Kanske inte räcker att byta serial ifall xboxen lagrat en massa data på sig om misstänkt körning av backuper.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Alla gamla/nya releaser som är riktigt stealth-patchade fungerar med det nya firmware'et.
Bara att köra 'xbox backup creator' på ison och kolla så det är riktigt stealthat innan du/ni slösar en skiva.
Bara att testa dom ni redan har bränt ^^. Funkar dom inte är det bara att ladda ner på nytt och patcha dom. Eller vänta tills dom kommer av en scene grupp igen =).
Hoppas att någon gör en ny topic här där man kan kolla vilka gamla spel som funkar och inte funkar. Skulle hjälpa, slipper man alla random topics om det =).
Det vore trevligt om detta programet funkar. Fast som Hansi sa, så kanske det har sparats en massa redan på boxen så det inte spelar någon roll vad man gör utan man kommer att fortfarande vara bannad. ELLER så om man nu försöker ändra då tex, Serial eller något annat/mer, så när man sedan startar boxen så känner inte sörvern t ex till denna så den behandlar som en ny och man är inne i Live igen. låter långsökt, men inte Omöjligt. Men man vet ju inte hur detta med banningen funkar, så dom får väll kolla lite mer på den. Dock en ny box är inte dyr 2600 :-, så så faligt är det inte. (Om man inte skulle vilja ha en PS3/Wii med)
Comment