Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nytt samsung firmware, iXtreme 1.0

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

är det läge komma ner och flasha den när 1.1 kommer ut? Verkar säker eller? Frågan är om man får rabatt på flashningen om jag flashat min förra hos psxcare och skulle få nästa flash för 350 istället för 500....

Comment

Har vi redan flashat din xbox så kostar nästa flashning av samma xbox 350:-
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

jo ni har flashat min bannade xbox så det skulle ksotat 350 men nu ha rjag en ny obannad så antar att jag får betala fullpris igen när jag vill ha den till iextreme?

Comment

Japp
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

fler som är bannade...

http://www.youtube.com/watch?v=kYvZn...anboy%2Ecom%2F

Comment

finns det till hitachi än iextreme ? och har någon testa live utan och bli bannad med samsung ? och nya ixtreme

Comment

Original inlägg av Postal Visa Inlägg
                hahaha sjukt rolig
                Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
                » Xbox360 FAQ

Comment

Har nån blivit bannad än för jag kan komma imorgon för a reflasha till i xtreme

Comment

Jag har en Sammy ms25

När jag gör Ixtreme 1.2 FW utifrån min Org.bin får jag följande:

-------------------------------------------------------------
                    Orginal Firmware Version MS25
                    Ixreme Firmware Version MS28

**** Warning Drive Versions do not match ****

Do you want to spoof your Ixreme Firmware Version MS25 Y/N
                    -------------------------------------------------------------

Frågan är Ska man Spoofa eller ej ?
                    Den jag flasha nu valde jag Spoofa på och det funkar men sen har jag sett
                    folk som inte rekommenderar att göra det, frågan är vad är mest rätt

Comment

Du måste spoofa annars får du error 66 (eller nåt liknande) är min erfarenhet

Comment

Har läst på lite mer

Man ska tydligen enbart spoofa om man provat utan och fått fel (E66).
                        Anledningen är att Ixtreme bygger på MS28 FW och har dess funktionalitet.

Spoofar man så får man en MS25 FW med annan funktionalitet eftersom det är en MS28 FW som rapporterar att den är MS25 FW vilket skulle kunna innebära att MS lättare i framtiden kan upptäcka detta.

Man ska även kunns uppgradera FW gå från MS25 -> MS28 dock inte tvärt om.

Provade i vilket fall att flasha om min MS25 utan att Spoofa och det fungerade bra utan några fel.

Om detta är rätt eller fel vet jag inte men detta är vad jag läst.....

Comment

http://forum.psxcare.com/support/for...g&pp=20&page=1

Kolla min inlägg.. vad är detta för hjälpsupport? Ibland är det bara 1 visning på en hel vecka, vilket är skitdåligt..För nått år sedan så var responsen på topp ju.. vad händer?

Comment

Original inlägg av SuFFix Visa Inlägg
                            http://forum.psxcare.com/support/for...g&pp=20&page=1

Kolla min inlägg.. vad är detta för hjälpsupport? Ibland är det bara 1 visning på en hel vecka, vilket är skitdåligt..För nått år sedan så var responsen på topp ju.. vad händer?
                            Vad har detta med iXtreme fw att göra?

Angående din fråga så finns det många bra söksidor. t.ex www.google.se

Comment

Detta har inget med det att göra.. men om jag inte lägger det bland forum som är aktiva så ser ju ingen mina inlägg

och angående ditt svar, detta är en supportsida, ingen vidarekopplingssida

Comment

Original inlägg av SuFFix Visa Inlägg
                                Detta har inget med det att göra.. men om jag inte lägger det bland forum som är aktiva så ser ju ingen mina inlägg

och angående ditt svar, detta är en supportsida, ingen vidarekopplingssida
                                Efter en sökning på "free convert dvd to mp4" så fick jag ungefär 1 610 000 träffar.

Här har du t.ex en guide för hur du rippar filmer från dvd till Ipod. http://howto.diveintomark.org/ipod-dvd-ripping-guide/

Om du hade försökt att söka själv först så hade du hittat detta för länge sen

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X