Om du vill spela live utan att bli bannad så är den det
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Lista över spel som verkligen funkar med Iextreme 1.2
Collapse
X
-
- Citat
- Flag
-
Original inlägg av stjarna1 Visa InläggNgn som vet om Pirates of the Carribbean At Worlds End PAL XBOX360-DNL funkar på ixtreme?, eller ngn annan relle av det?. tackar
Nope den funkar inte, DNL brukar ha spel som redan är Stealth fixade men inte alla, Men pirates funkar inte, tankade hem den och använde mulleter, sen för att vara säker så lånade jag en kompis skiva [han hade redan DNL versionen av spelet] funkade inte på 1.2 iaf.
- Citat
- Flag
Comment
-
Spel med Ixtreme 1.2 i konsolen ?
Hej / har en del spel ( enl nedan ) jag skulle vilja veta om någon vet om de fungerar som de skall efter att man har lagt in det nya Ixtreme 1,2 /
( skriv gärna om spelen - fungerar / fungerar icke )
Tacksam för svar snarast om möjligt //
Amped3
Bullet Witch
Burnout Revenge
Call of Duty 2
Crackdown
Dead or Alive 4
Deadrising
Far Cry Instincts
FEAR
the Godfather
NHL 07
Kameo
King Kong
Moto 06
NBA 2K7
the Outfit
PGR 3
PES 3
Perfect Dark Zero
PREY
Ridge Rider 6
Table Tennis
Top Spin 2
Saints Row
Spiderman 3
Test Drive
Viva Pinata
World Series Poker[SIZE=3]bikerunner[/SIZE
]
- Citat
- Flag
Comment
-
Ladda hem Mulleter själv från http://360patches.com/
Starta programmet
Sätt i DVDn du vill kolla
View ISO Detail -> Load from DVD
Står det Ixtreme kompatibel så är det grönt.
Fungerar aldeles utmärkt att även kolla ISO:n innan man bränner och är det inte kompatibel kör man AutoFix så patchas den med automatik i 99% av fallen. Sen bara o bränna............
- Citat
- Flag
Comment
-
Tackar så mkt för ditt svar -skall givet ladda hem patchen enl länken - men de spelen jag har listat är ju redan lite gamla - frågan är hur många av dem som det kan bli problem med och som jag hört inte ens kommer att gå att spela offline - kan detta verkligen stämma ?[SIZE=3]bikerunner[/SIZE
]
- Citat
- Flag
Comment
-
Meningen med Ixtreme är att den inte ska boota felaktiga spel.
Därav kommer de ej heller gå att spela offline.
Risken finns om du bootar ett felaktigt patchat spel är att det loggas när du är offline sen bannas du när du går online.
Ska du aldrig spela online och inte bryr dig att bli bannad så är bästa valet Xtreme 5.3 då funkar även ej korrekt patchade spel.
- Citat
- Flag
Comment
-
The.Elder.Scrolls.IV.Oblivion.PROPER.PAL.UK.XBOX36 0-UKT - (Med autofix i dvdmulleter 9.7)Last edited by tigertailz; 2007-07-06, 15:48.
- Citat
- Flag
Comment

Comment