Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Lista över spel som verkligen funkar med Iextreme 1.2

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• micro jo klart det tar en minut att kolla. Om du har spelet nedladdat. Med XDVDMulleter kan du väl int ekolla spel du redan bränt eller? Då är det jobbigt ladda ner spele tigen för att veta vilka som funkar...men jag kanske har fel. Det var syftet med tråden att få veta vilka av ens gamla spel som funkar med Ixtreme 1.2

Comment

• Funkar utmärkt att stoppa i en DVD o kolla.
      Istället för Load from file väljer man Load from DVD

Comment

• Crackdown.PAL.XBOX360-DNL - Fick igång denna efter att ha kört crc autofix.

Saint row från Blackcats games fick jag ixtreme kompatibel efter att stoppat i dmi och pfi med hjälp av XDVDmulleter härifrån: http://ss.softmodfiles.net/index.php...rity%20Sectors. Sedan körde jag insert video med samma program och det fungerade fint att spela.

Lego Star wars 2 Trilogy från Blackcats fungerade fint utan några modifieringar.

Sen tycker jag att det kan vara bra att lista sådana spel som kräver patch eftersom vissa kräver specifika patchar och andra inte har några fungerande patchar alls. Kanske räcker med en separat sektion för spel som kräver patch?

Comment

• gör en sådan tråd Razor...börjar tröttna på att uppdatera denna hela tiden

Comment

• Får inte FlatOut.Ultimate.Carnage.PAL.XBOX360-FW att fungera, bilden blir bara svart när man startar spelet. Några tips?

Comment

• Flatout FW är jag nästan helt säker på att jag har och det funkar prima utan patch och liknande. Vilket brännarprogram andvänder du och vilken hastighet? Brännaren kan ju också spela in men du kanske har en massa spel som har funkat förut:P BTW razor har gjort en tråd för de spelen som inte funkar med patch. *hyllningar*

Comment

• Nån som fått igång Ninja_Gaiden_Black_Pal-Xbox360?

Comment

• Test.Drive.Unlimited.PAL.XBOX360-DNL funka fint här.

Comment

• Test.Drive.Unlimited.PAL.XBOX360-DNL funkade fint här oxå.

Därimot så fungerade :
                    Dead.Rising.UNCUT.PAL.MULTI5.XBOX360-DRabbits först skit bra.. sen efter jag lirat ca 30min så kommer det upp att disken är unplayable.. inte ren eller nått sånt skit..

och sen händer det hela tiden.. någon som stött på samma problem? När jag loadar den i dvdmulleter så visar den att allt är rätt..

Comment

• Original inlägg av bajskalle Visa Inlägg
                      Därimot så fungerade :
                      Dead.Rising.UNCUT.PAL.MULTI5.XBOX360-DRabbits först skit bra.. sen efter jag lirat ca 30min så kommer det upp att disken är unplayable.. inte ren eller nått sånt skit..

och sen händer det hela tiden.. någon som stött på samma problem? När jag loadar den i dvdmulleter så visar den att allt är rätt..
                      Jo även dom med orginal har samma problem, är dvd-läsaren lite "flaky" så blir det så.. ja fick byta laser, fungerade vissa dar/försök bättre än andra..

så det bör inte va nåt alls att göra med stealth patch osv...
                      Innan du ställer en fråga: dokumentera exakt VAD som är problemet och vilken utrustning du har, dvd-läsare, firmware, brännare, skivmärke, release namn etc. så slipper du mellansteget med följdfrågor! OCH läs FAQ!

Comment

• Tony.Hawks.Project.8.PAL.XBOX360-DNL funkar fint här.

Comment

• Surfs.Up.PAL.XBOX360-iND360

Funkar

Comment

• WWE_SmackDown_vs_RAW_2007_PAL_XBOX360-SPARE funkar.

Comment

• Ännu en:

Tom_Clancys_Ghost_Recon_Advanced_Warfighter_Premiu m_Edition_PAL_XBOX360-SuperX360

edit:

Vafan blir det mellanslag för?
                              Last edited by razor1394; 2007-08-16, 01:35.

Comment

• Ninety-Nine Nights från Blackcats Games fungerar finfint.

Ninety-Nine Nights PAL MULTI5 XBOX360 - BC Twigs

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X