Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Lista över spel som verkligen funkar med Iextreme 1.2

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Och vart tyder man vilken rls det är som funkar i hans inlägg?
    Står ju bara Halo 3 USA till Xbox360.

Comment

• Inte till
      Han skrev "Halo 3 USA XBOX360"
      "Releasen" heter förmodligen så.
      Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
      » Xbox360 FAQ

Comment

• Jaja, tänker inte lägga ner mer tid på att gnabba om det här...

Men tycker att en rls med namnet "Halo 3 USA XBOX360" är så oseriöst och brickvarning som heter duga, det håller jag mig nog ett antal meter ifrån.

Comment

• Jag rensade bort lite offtopic poster...
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

• Sega.Rally.PAL.MULTI5.XBOX360-WAR3X
            Project_Gotham_Racing_4_XBOX360-CCCLX

funkar...

Comment

• Funkar:
              NBA_Live_08_PAL_XBOX360-SPARE
              FIFA_08_PAL_XBOX360-SPARE
              Juiced_2_Hot_Import_Nights_PAL_MULTI5_XBOX360-WAR3X

Comment

• Funkar:
                Crash_of_the_Titans_USA_XBOX360 (Funkar med NTSC-USA, NTSC-JAPAN & PAL)
                Last edited by asdfz0r; 2007-10-07, 16:19.

Comment

• Funkar:
                  Project.Gotham.Racing.4.PAL.XBOX360-SWAG
                  Half_Life_2_The_Orange_Box_XBOX360-CCCLX (Regionsfri)

Comment

• Hello gamers - är det någon som vet om Gudfader-spelet till 360 fungerar med Iextreme 1.2 ? ( ett kul spel jag kan rekomendera )
                    [SIZE=3]bikerunner[/SIZE ]

Comment

• The.Godfather.PAL.XBOX360-LCS funkar
                      » Xbox360 FAQ

Comment

• kanon Enlund -tackar...... då ska jag inom kort låta lägga in Iextreme 1.2 i min 360konsol -har nu vart utan Xbox Live sedan i våras när Msoft började sitt bannande... var upp i Sthlm i somras och besökte er butik och fick testat Playseat som du satte ihop och lät mig köra lite Forza 2 -om du ev.minns.. funderar skarpt på att snart köpa ett eget seat....
                        [SIZE=3]bikerunner[/SIZE ]

Comment

• Jag jobbar inte på Psxcare.... men Hansi kanske minns dig.
                          » Xbox360 FAQ

Comment

• Eternal.Sonata.PAL.XBOX360-DNL

fungerar

Comment

• Eternal Sonata funkar inte för mig . Tog den från torrentleech. Testat på 2 verbatim. Också testa på två olika brännare. =/. Tar ner den från en annan sida för att testa nu.

Comment

• Eternal.Sonata.PAL.XBOX360-DNL funkar ej för mig heller.

razor1394, vilken brännare samt media/ hastighet körde du med?

har brännt många spel med detta är det första ja haft problem med:/

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X