Tyvärr så var det ingen som ville hosta hubben... Så den finns inte längre...
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Det finns en Xbox360-hub på dc++...
Collapse
X
-
-
-
-
Filter
-
Administrative
new posts
-
- Citat
- Flag
-
XboX-Dungeon: tcndungeon.no-ip.info:1411
Console-UniVerse: universe.myftp.biz:4111
Inte jag som hostat, vet heller inte om dem är speciellt bra.
EDIT: Är det ingen som har lust att hosta en Xbox 360 torrent tracker istället?
Jag har pillat omkring lite i tbsource (koden de felsta sidorna använder) så jag kan hjälpa till.
Last edited by Jonnte888; 2007-07-23, 15:12.
- Citat
- Flag
Comment
-
För er som var intresserade av en Xbox360-Hub på Dc++ så finns det en just nu på: xbox360xbox.no-ip.org:3649 och den är inte privat längre...Last edited by Supermannen; 2007-07-26, 14:00.
- Citat
- Flag
Comment
-
jo superman men de är allt en del goingar i den hubben ja tanka upp 45 gig o hade ursäkta röran i kö på ca 1 gig ja fick ner ca 300 meg o då tanka den som hade röran ganska mycket av mig sen en snubbe med 56 k modem som spamar o kräver auto slot ty han har så kass anslutning annars som ja sa innan ja drog admin är justa! vad ja menar galra o var stenhårda med reglerna så stannar i a f de fina userna som mig tex ha ha inga iso o min 2-5 360 spel i orginal releas tex
- Edit
- Citat
- Flag
Comment
-
den är ju nere nu! men va mena du vadå ta över ja försökte just qwota ett inlägg men de försvann de övers nämda hubbarna var ja tidigara net owner i de var från början ett svenskt nätverk men har efter många turer gått till canada och holland gå inte in i ukkepucks hub snälla gå hellre till superman hjälp honom o gör hubben bättre!
- Edit
- Citat
- Flag
Comment

Comment