Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Det finns en Xbox360-hub på dc++...

Collapse
X
  •  
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Det finns en Xbox360-hub på dc++...

Tyvärr så var det ingen som ville hosta hubben... Så den finns inte längre...
    Last edited by Supermannen; 2007-07-23, 00:52.

Jag kan hosta den framöver.
    Kontakta mej på snidarn@gmail.com så kan vi diskutera det...

Comment

Alpoti: Om du läser det här så kan du höra av dig.......

Comment

XboX-Dungeon: tcndungeon.no-ip.info:1411
        Console-UniVerse: universe.myftp.biz:4111

Inte jag som hostat, vet heller inte om dem är speciellt bra.

EDIT: Är det ingen som har lust att hosta en Xbox 360 torrent tracker istället?
        Jag har pillat omkring lite i tbsource (koden de felsta sidorna använder) så jag kan hjälpa till.
        Last edited by Jonnte888; 2007-07-23, 15:12.

Comment

För er som var intresserade av en Xbox360-Hub på Dc++ så finns det en just nu på: xbox360xbox.no-ip.org:3649 och den är inte privat längre...
          Last edited by Supermannen; 2007-07-26, 14:00.

Comment

jo superman men de är allt en del goingar i den hubben ja tanka upp 45 gig o hade ursäkta röran i kö på ca 1 gig ja fick ner ca 300 meg o då tanka den som hade röran ganska mycket av mig sen en snubbe med 56 k modem som spamar o kräver auto slot ty han har så kass anslutning annars som ja sa innan ja drog admin är justa! vad ja menar galra o var stenhårda med reglerna så stannar i a f de fina userna som mig tex ha ha inga iso o min 2-5 360 spel i orginal releas tex

Comment

GUBBEN32: Du kanske vill ta över hubben?

Comment

den är ju nere nu! men va mena du vadå ta över ja försökte just qwota ett inlägg men de försvann de övers nämda hubbarna var ja tidigara net owner i de var från början ett svenskt nätverk men har efter många turer gått till canada och holland gå inte in i ukkepucks hub snälla gå hellre till superman hjälp honom o gör hubben bättre!

Comment

Men om du kollar adressen så är det inte samma som innan... Det är en ny hub...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X