Original inlägg av Claes_stj
Visa Inlägg
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fråga ang Live banning
Collapse
X
-
Mja alltså eftersom jag fortfarande inte spelat LiVE så är det ingen större uppoffring om jag skulle bli bannad. Min egentliga fråga är: kan jag garrantera att jag inte är bannad från LiVE när jag aldrig ens kopplat in sladden? OM jag uppdaterar min FW kan jag då med 100% säkerhet veta att jag kan lira LiVE? Men precis som du säger så är det självklart att det är värt att bränna om några spel för att kunna lira LiVE riskfritt.Original inlägg av Phredreeke Visa InläggVad är mest surt? Behöva bränna av några spel på nytt (hur många av de är det du faktiskt spelar?) eller behöva köpa ny konsol för att ha blivit bannad?
Mycket tacksam för svar/ STjernqvist
- Citat
- Flag
Comment
-
Läs det jag skrev för 5 dagar sedan...Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Ah, missförstod, missade delen med "spelat de senaste spelen" och antog att updateringen kom via LiVE. Ursäkta min blunder.Original inlägg av Hansi Visa InläggLäs det jag skrev för 5 dagar sedan...
Nu står jag istället inför nästa hinder. Tydligen är det så att min 360 KAN vara bannad frågan är hur vet jag om den är det? Den ringa peng det kostar att lämna in den på, alltid så pålitliga PSXcare, spelar självfallet ingen roll MEN om det är så att jag redan är bannad så medför en uppdatering endast nackdelar (många spel kanske inte fungerar)
Mycket tacksam för svar och återigen ursäkta för att jag inte läste igenom tråden tillräckligt innan/ STjernqvist
- Citat
- Flag
Comment

Comment