Original inlägg av ducce
Visa Inlägg
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
hur ser man vilka spel !?
Collapse
X
-
Jag gör en image med imgburn och sparar den på hårddisken, och bränner sedan en ny skiva med imagen.Nes: Bryggad|Snes: SuperWilCard 32Mbit|N64: Dr64 256Mbit|Gamecube: Viperchip |Gameboy: GB Xchanger 64 Mbit|GameBoyAdvance: Advance Flashlinker 128Mbit|MasterSystem: Original |Saturn: Luckswitchswap|Dreamcast: Original|xbox: Flashad|Xbox360: Hitachi_iXtreme_v1.51, Jtag, Xbrebot, Xexmenu 1.1, 320GB int.HDD|Xbox360 Slim: 250GB Original|PS1: Chippad|PS2: Messiah-Chippad |PS3 Slim: 500GB, Kmeaw 3.55 CFW, multiMAN|PS3 Slim: 160GB, Senaste OFW|Vectrex, c64, Amiga och en massa andra: givetvis original
- Citat
- Flag
-
Läs FAQn upprepade gånger. Jag driver inte med dig om jag rekommenderar dig att läsa FAQn 3 upprepade gånger direkt efter varandra. Man missar småsaker om man bara läser en gång. Det vet jag av egen erfarenhet. FAQn har svarat på alla viktiga frågor.Original inlägg av ducce Visa Inläggja nu har jag letat runt på forumet men hittar inget om..
tex om jag har nu firm 1,2 och vill köra live på tex sega rally.. hur kan man då kolla så just det spelet är live säkert? hört att man kan köra ngt program som kollar så skivan är ok innan ?vad heter det programet och hur gör man då? hmm
Vad gäller din fråga så heter programmet XDVDMulleter, läs mer i FAQn. Finns en grym webbsida också där du kan kolla om spel/releaser redan är färdiga för att spelas med iXtreme direkt (utan att du behöver patcha/fixa själv), denna sida är http://www.ABGX.net/ .
Men som sagt; ALLT står i FAQn.
- Citat
- Flag
Comment

Comment