Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Trodde inte spelet skulle starta för mig.
Brännde ut det, sen när jag startade spelet så läste den skivan i 2min innan spelet startade :O
Men nu är det igång iaf..
felmeddelanden är där för att lättare lösa problem. med tanke på att du har brännt halva skivan så "antar" jag att det kan ha något med layerbreak att göra. jag antar också att du kommer få samma fel nästa gång du försöker bränna det, om du inte åtgärdar felet. *tips*
rwik: du behöver inte ladda hem det igen, bara för att bränningen misslyckades.
flera av mina spel har stängt av sig på 40-50% men sen har ja bränt igen då fungera det.
xepez: Det fungerar sperb, jag har inte kännt något fryslagg eller något annat.
Det är på engelskt tal (ingen text), inte hittat några buggar.. kanske är för jag inte sökt några
rwik: du behöver inte ladda hem det igen, bara för att bränningen misslyckades.
flera av mina spel har stängt av sig på 40-50% men sen har ja bränt igen då fungera det.
Bara å stoppa i ny skiva å köra? Så irriterande att det var sista skivan den tog oxå :S
Blir en sväng in till nån affär och köpa skivor då..
det gör också spelet lite mer utmanande.. speciellt för folk som har vanan att döda 2 fiender, spara, gå 10 meter, döda en, spara.. osv..
hehe, jo sant att det blir mer utmanande, men jobbigt om det dyker upp något du måste göra sen kan du inte spara utan måste stänga av :P
Men men, smällar man får ta.
Spelet i sig är ju nice.. dock känns det lite som man gör samma saker.
Om man nu inte väljer att hoppa runt å döda massa folk etc :P
Det är ju fritt på så sätt, men du ska ju som ta reda på fakta, gå till scout points, snacka med "assassin dude" i staden för att sedan fixa "the real deal"
Men vägen dit är ju olika.
Nu funkar det, var helt enkelt att köra om bara Det var när den skulle byta från layer 1 till layer 2 som det blev bajs förra gången såg jag nu..
Riktigt rolig spel än så länge!
Comment