Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Assassins Creed??

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Funkade inte för mig :S kom till 51% i imgburn sen fick jag nå felmeddelande :/
    Tog sista DL skivan oxå, är så äckligt arg nu!

Comment

Trodde inte spelet skulle starta för mig.
      Brännde ut det, sen när jag startade spelet så läste den skivan i 2min innan spelet startade :O
      Men nu är det igång iaf..

Comment

Original inlägg av rwik Visa Inlägg
        fick jag nå felmeddelande :/
        felmeddelanden är där för att lättare lösa problem. med tanke på att du har brännt halva skivan så "antar" jag att det kan ha något med layerbreak att göra. jag antar också att du kommer få samma fel nästa gång du försöker bränna det, om du inte åtgärdar felet. *tips*

Comment

Få testa att ladda hem det igen då, annars har jag ingen aning om hur man kan fixa det..

Comment

funkar det bra? ngt freezelagg lr fryser det sig helt? är det på engelska? ngra buggar?
            Last edited by xepez; 2007-11-11, 21:24.

Comment

rwik: du behöver inte ladda hem det igen, bara för att bränningen misslyckades.
              flera av mina spel har stängt av sig på 40-50% men sen har ja bränt igen då fungera det.

xepez: Det fungerar sperb, jag har inte kännt något fryslagg eller något annat.
              Det är på engelskt tal (ingen text), inte hittat några buggar.. kanske är för jag inte sökt några

Men riktigt roligt spel

Comment

Original inlägg av fjeddy Visa Inlägg
                rwik: du behöver inte ladda hem det igen, bara för att bränningen misslyckades.
                flera av mina spel har stängt av sig på 40-50% men sen har ja bränt igen då fungera det.
                Bara å stoppa i ny skiva å köra? Så irriterande att det var sista skivan den tog oxå :S
                Blir en sväng in till nån affär och köpa skivor då..

Comment

har inte fattat riktigt hur man sparar ... :O någon som vet?? :P

Comment

har inte fattat riktigt hur man sparar ... :O någon som vet?? :P
                    autosave checkpoints..

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
                      autosave checkpoints..
                      Aha det va ju jobbigt.. då måste man spela till ett checkpoint innan man får sluta

Comment

Aha det va ju jobbigt.. då måste man spela till ett checkpoint innan man får sluta
                        det gör också spelet lite mer utmanande.. speciellt för folk som har vanan att döda 2 fiender, spara, gå 10 meter, döda en, spara.. osv..

Comment

det gör också spelet lite mer utmanande.. speciellt för folk som har vanan att döda 2 fiender, spara, gå 10 meter, döda en, spara.. osv..
                          Påminner om när man var liten och spelade pokémon på GBC
                          Xbox 360 Premium HDMI
                          BenQ iXtreme 1.5

Comment

hehe, jo sant att det blir mer utmanande, men jobbigt om det dyker upp något du måste göra sen kan du inte spara utan måste stänga av :P

Men men, smällar man får ta.

Spelet i sig är ju nice.. dock känns det lite som man gör samma saker.
                            Om man nu inte väljer att hoppa runt å döda massa folk etc :P
                            Det är ju fritt på så sätt, men du ska ju som ta reda på fakta, gå till scout points, snacka med "assassin dude" i staden för att sedan fixa "the real deal"
                            Men vägen dit är ju olika.

Men helt okey spel.

Comment

Nu funkar det, var helt enkelt att köra om bara Det var när den skulle byta från layer 1 till layer 2 som det blev bajs förra gången såg jag nu..
                              Riktigt rolig spel än så länge!

Comment

Någon som har Ixtreme 1.0 och har testat att spelet funkar?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X