Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hur länge var din 360 i Tyskland? (ring of death)

Collapse
X
  •  
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• då har boxen kommit från tyskladn för andra gången. samma problem kvarstår så den åker iväg 1 gång till får en ny denna gång

Comment

• Det har du ju förvisso rätt i.
      Och de kan för förmodligen avläsa serienummret från mer än chassit? För annars skulle man ju byta det också..

Alla sätt är bra utom de dåliga som det brukar heta.

Det konstiga var att han inte sa att xboxen va bannad när jag angav serienummret, utan när jag sa att jag inte hade hårddisk för det var en Core, varför jag nu skulle låta den grodan lämna mina läppar.

Comment

• lånar tråden lite... är en flashad 360 mer benägen att pajja än en 360 som e original?
        360 Elite (Falcon, 175w)
        Xbox (Första chippet som kom ut)

Comment

• abz0r: jag tror inte det finns nåt samband, men jag vet inte. Kan inte se varför en flashad dvd-läsare skulle generera rrod mer än en oflashad maskin. Men jag har haft fel förut
          360 Slim 250GB ej fipplad med, Wii +Wode, Monster-PC, GameCube Orig, PS3 PAL 80....

Comment

• Moderator: Kanske dax att klistra denna tråd? Den ger numer svar på alla möjliga och omöjliga varianter på rrod och mer eller mindre lyckade knep och tips på hur man får boxen fixad.

Eller?

GroGGen
            360 Slim 250GB ej fipplad med, Wii +Wode, Monster-PC, GameCube Orig, PS3 PAL 80....

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X