Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

iXtreme v1.4

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• iXtreme v1.4

iXtreme v1.4 fw for Sammy/Hitachi/BenQ now in testing.

Källa: EFnet, kanal #FW

Kan man räkna med en release innan helgen? Kan ju hoppas. Denna update ska fixa till BAD CRC på kreon rippar fattar jag det som, rätta mig om jag har fel

Intressant

Comment

bränna om spel igen för de som uppdaterar

Comment

nej... du behöver inte bränna om spel för kreaon fixen, det sköter FW... så länge spelen är patchade rätt, alltså som tidigare

Comment

när kan man förvänta sig att se denna version helt klar för användning ?
          någon som har någon aning?

Comment

Original inlägg av AndYBazooka Visa Inlägg
            när kan man förvänta sig att se denna version helt klar för användning ?
            någon som har någon aning?
            Snackas om inatt/söndag morgon -> söndag natt/måndag morgon, men inget säkert, bara vad jag har sett i #fw
            Xbox 360 Premium HDMI
            BenQ iXtreme 1.5

Comment

Original inlägg av kaffetandfen Visa Inlägg
              Snackas om inatt/söndag morgon -> söndag natt/måndag morgon, men inget säkert, bara vad jag har sett i #fw
              Inget säkert, finns ingen satt dag, bara att vänta och se.
              söndag/måndag är bara spekulationer av folk som gissar i #fw.

Comment

Ny info

iXtreme v1.4 fw for Sammy/Hitachi/BenQ done testing, release "SOON"
                Topic: #fw @EFnet

Comment

gött

Comment

Info

Comment

gäller detta BenQ läsarna som sitter i de nya 360 paketen? dvs, de med HDMI.

Comment

Ute nu

Comment

Va väldigt längesedan jag uppdaterade mitt firmwire, så en fråga. Kan man fortfarande välja hur snabbt den skall läsa skivorna, dvs "quiet"-mode eller liknande? Hade det på min box nu innan jag fick en ny, och föredrog tystnaden...

mvh Martin

Comment

Det har tom utvecklats - numera kan man välja mellan hastigheterna: 2X, 5X, 8X, 12X - där 12X är full hastighet.

Jag föredrar personligen 5X

Att kunna välja lägre hastighet på läsningen är ju en av de stora fördelarna jämfört med Orginal.

Comment

Jag updaterade precis min benq och nu spinner skivan hela tiden, förr snurrade den bara när man hade spelet igång, är nånting galet eller ska det vara så?
                              Fick E71 under flasningen också men inte ett spår av det nu efter .hmm

Normalt?
                              Xbox 360 Premium HDMI
                              BenQ iXtreme 1.5

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X