Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

iXtreme v1.4

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Men vad innebär 1.4? Det står ju bland annat: 1.4 will fix the 360 value, but will not fix kreon suspect timings

Så den fixar ändå inte problemet?

Comment

Original inlägg av Kiwimannen Visa Inlägg
      Det har tom utvecklats - numera kan man välja mellan hastigheterna: 2X, 5X, 8X, 12X - där 12X är full hastighet.

Jag föredrar personligen 5X

Att kunna välja lägre hastighet på läsningen är ju en av de stora fördelarna jämfört med Orginal.

Är 5X en bra komprimiss mellan hastighet/tystnad? För som jag körde innan är den väldigt tyst, utan märkbar skillnad i prestanda...

mvh Martin

Comment

vart kan jag tanka iXtreme v1.4 ??

mycket tacksam för hjälp

Forvirrad@gmail.com

Comment

Original inlägg av Förvirrad Visa Inlägg
          vart kan jag tanka iXtreme v1.4 ??

mycket tacksam för hjälp

Forvirrad@gmail.com
          http://tiny-url.com/2hox82

ta bort -

Comment

Tackar för D

Comment

1.4

är det värt o fixa 1.4 jag har 1.2 o samsung idag
              t.e

Comment

1.4

är det värt o fixa 1.4 jag har 1.2 o samsung idag o lämna in menar jag
                t.e

Comment

Original inlägg av BOZZIO Visa Inlägg
                  är det värt o fixa 1.4 jag har 1.2 o samsung idag o lämna in menar jag
                  spelar du online och inte är hundra på att alla dina backuper är kreon ok, så svar ja.

Comment

jag är säker på att mina back uper är bra då jag ej blivit bannad...om det är säkerhet eller inte vet jag ej men känns bra att ej vara bannad iaf...men man vet ju inget om framtida spel... men ingen lust lägga 500 på den till...tror den brakar samman snart..har ju haft den 6 månader nu...är väl livslängden på en 360 ungefär om man har tur...

Comment

Original inlägg av m4rtin_s Visa Inlägg
                      Är 5X en bra komprimiss mellan hastighet/tystnad? För som jag körde innan är den väldigt tyst, utan märkbar skillnad i prestanda...

mvh Martin
                      Jag tycker det - Ja

5X är tyst utan att man tappar märkbar prestanda.

Comment

Original inlägg av mickys Visa Inlägg
                        jag är säker på att mina back uper är bra då jag ej blivit bannad...om det är säkerhet eller inte vet jag ej men känns bra att ej vara bannad iaf...men man vet ju inget om framtida spel... men ingen lust lägga 500 på den till...tror den brakar samman snart..har ju haft den 6 månader nu...är väl livslängden på en 360 ungefär om man har tur...
                        tycker du svarar bra på din fråga själv om det är värt det eller inte..

Comment

japp märkte det själv :-)

Comment

Har du flashat hos oss så kostar uppdatering 350:-
                            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

1.4

ok men jag undrar är det värt att flasha om vad blir det för skillnad mot 1.2 obs! jag spelar inte online
                              t.e

Comment

Original inlägg av BOZZIO Visa Inlägg
                                ok men jag undrar är det värt att flasha om vad blir det för skillnad mot 1.2 obs! jag spelar inte online
                                det blir ingen skillnad eftersom du spelar offline.. 1.4 har anti bad kreon.. och sedan har den det 1.3 har.. bättre disc support.. men är du nöjd med 1.2 idag finns då ingen anledning att byta..

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X