Du måste inaktivera passkeyn efter att du flashat.
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Ännu en "Unplayable disc" tråd ;)
Collapse
X
-
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
-
...fast om du får igång originalspel så skall allt vara rätt. Byt ut samsungbrännaren.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Tycker också det var konstigt, provat med lite olika brännare på jobbet under dagen så får vi se hur det går. Funkar ingen av dom får jag väl plugga in dvdn till datorn igen och dubbelkolla att den fick in rätt firmware.Original inlägg av Hansi Visa Inlägg...fast om du får igång originalspel så skall allt vara rätt. Byt ut samsungbrännaren.
Tack för tipset
- Citat
- Flag
Comment
-
Ah så var problemet löst!
Provade bränna i min MacBook Pro med iBurn360 bland annat, det funkade inte. Då provade jag att trots att det står i Maximus FAQ att man inte skall behöva inaktivera passkeyn att koppla ur den. Testade inte detta till att börja med eftersom det står att det skall vara ok samt att orginalspel funkade.
Nu spelar den alla skivor jag bränt både från Samsungbrännare och från den interna hitachi brännaren i macbook pro.
- Citat
- Flag
Comment

Comment