Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Köp av Xbox 360

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av altin Visa Inlägg
    Vet inte om jag kan kalla Stockholm för stan, med tanke på att det ligger 50mil bort. "hehe"
    DOH! Där lät jag smart.

Menar du att Stockholm inte är "stan" gör ALLA?
    1 x Trinity RGH, 250GB. 1 x Trinity original, 4GB + 250GB HD.

Comment

Original inlägg av N!klas Visa Inlägg
      DOH! Där lät jag smart.

Menar du att Stockholm inte är "stan" gör ALLA?
      Va?

Comment

Du får nog leta länge då.

Företag i stan. PSXCARE ligger i stan o tar 500 för flashning så länge det inte är en Liteon. hehe
        LYCKA till att hitta en gammelbox *skratt*
        Jag har redan köpt upp lagret i hela Storsthlm med omnejd då vi tidigare inte kunde flasha Lite-On läsare.
        Vi käörde korståg i alla väderstreck i bil för att köpa upp boxar o har nog tömt alla butiker på gamla drivar.

Nu får du med 99% säkerhet en Lite-On om du köper en 360, speciellt 60Gb versonerna o alla nya Elite samt Arcade
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
          LYCKA till att hitta en gammelbox *skratt*
          Jag har redan köpt upp lagret i hela Storsthlm med omnejd då vi tidigare inte kunde flasha Lite-On läsare.
          Vi käörde korståg i alla väderstreck i bil för att köpa upp boxar o har nog tömt alla butiker på gamla drivar.

Nu får du med 99% säkerhet en Lite-On om du köper en 360, speciellt 60Gb versonerna o alla nya Elite samt Arcade
          Jo har förstått att det inte är så stor chans.
          Men tror knappast att ni åkt upp till sundsvall och handla upp butikerna lager :E

Comment

Jo har förstått att det inte är så stor chans.
            Men tror knappast att ni åkt upp till sundsvall och handla upp butikerna lager :E
            Jag var i sunsvall förra veckan faktiskt
            Dock inte i äffärer men jag kikade efter äldre 360 enheter där ändå
            Jag är lite sugen på att få tag på en Halomodell själv
            / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

Va?
              Ironi min gode man.

gör = för. :-)
              1 x Trinity RGH, 250GB. 1 x Trinity original, 4GB + 250GB HD.

Comment

Ironi min gode man.

gör = för. :-)
                hajjade aldrig gör=för ^^

Comment

Kan sätta en femma på att du inte hittar en 60 gigare med annat en lite-on eftersom 60gig började tillverkas ganska långt efter lite-on läsarna kom.

Comment

Original inlägg av Heenok Visa Inlägg
                    Kan sätta en femma på att du inte hittar en 60 gigare med annat en lite-on eftersom 60gig började tillverkas ganska långt efter lite-on läsarna kom.
                    Ok då vet jag.
                    Är dock inte låst vid 60gb versionerna, kan tänka mig 20 också.

Comment

Men bara så du vet är chansen extremt liten att du hittar en som inte har lite-on ändå. Du skulle enligt mig tjäna en massa tid och besvär om du köper en direkt ifrån psxcare

Comment

Som föregående talare skrev, risken är stor att du får en Lite-on.
                        20Gigare säljs inte längre, de har ersatts med 60Gb.
                        MEn får du tag på en tjuga så är chansen större att du får en "Billig" drive...
                        Men varför bråka om korvören.

Vad kostar egentligen tre nya orginalspel ?
                        / Pendragon

Comment

Har de slutat skriva på kartongen alt boxen vilket watt antal boxen jobbar med? Tidigare kunde man utläsa om boxen hade det nya moderkortet t,ex 175w

Hittar inget på min men den är tillverkad 2008-07-19 så nja den borde vara uppdaterad!

Comment

Ingen som har svar på detta med watt antalet på nya xboxarna?

Btw kanske pendragon kan svara på, jag provade den nya HDMI kabel som jag bytte. Samma sak igen, får varken bild på xboxen eller när jag provar kabeln till t,ex DVD, skumt! Får skaffa en annan HDMI kabel & prova!

He he bror min blev så till sig av Pure att vi kommer förmodligen komma förbi & skaffar en box till honom med vilken dag som helst.

Comment

Original inlägg av gnuttes Visa Inlägg
                              Har de slutat skriva på kartongen alt boxen vilket watt antal boxen jobbar med? Tidigare kunde man utläsa om boxen hade det nya moderkortet t,ex 175w

Hittar inget på min men den är tillverkad 2008-07-19 så nja den borde vara uppdaterad!

De verkar ha slutat skriva det på lapparna på utsidan, men vi plockar ut traforna o kikar på dessa ifall vi är osäkra
                              Nuförtiden är det Falconmoderkort i alla boxar så 175Watt är väl det de glufsar i sig.

Original inlägg av gnuttes Visa Inlägg
                              Ingen som har svar på detta med watt antalet på nya xboxarna?

Btw kanske pendragon kan svara på, jag provade den nya HDMI kabel som jag bytte. Samma sak igen, får varken bild på xboxen eller när jag provar kabeln till t,ex DVD, skumt! Får skaffa en annan HDMI kabel & prova!

He he bror min blev så till sig av Pure att vi kommer förmodligen komma förbi & skaffar en box till honom med vilken dag som helst.
                              Jädrans skitleverantörer då, då vi testar kablage i vår butik fungerar de men när kunder kommer hem fungerar samma kabel inte...
                              Kanske är så att foks TV-apparater inte gillar den upplösning kablarna kastar ut då man kör HDMI men har folk TV-apparater som klarar alla upplösningar så borde det inte vara någon fara.

Skumt, skall testa kabeln du kom in med till oss sist en gång "Lade den på skrothyllan direkt när jag bytte ut den åt dig sist."
                              / Pendragon

Comment

Är alla era xbox 360's resident evil edition flashade?? undrade om man kunde köpa ett oflashat.. pris?? är ganska snyggt med en röd box..

*EDIT*
                                som en extrafråga.. varför säljer ni den röda kontrollen med play n' charde så dyrt??

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X