Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ny dashboard

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

At the moment NO.
    But you never know what M$ has up to.
    Maybe they save them selfs up with all info about the xboxes that got the new dashboard to next update and BANG!!!!!!!!!!!! ALL FLASHED BOXES GETS SHITTY YOUSLESS. Banned, Locked or whatever.
    Army Of Two, Assassin's Creed, Battlefield Bad Company, Brother In Arms: Hells High Way, Conan, Dark Messiah Of Might And Magic - Elements, Dark Sector, Fight Night 3, Kane & Lynch: Dead Men, Lost Planet: Extreme Condition, Mirror's Edge, Prince Of Persia, Rayman Raving Rabbits, The Elder Scrolls IV Oblivion, Tom Clancy's EndWar

Current Game:

*Call Of Duty 5 - World At War*

Comment

I've done two now without problems.

Comment

Original inlägg av vondy Visa Inlägg
        Sooo...
        Is the new NXE safe to install on a flashed xbox360? I have played downloaded games on my 360 but never on live with them, only single player and never played a game before its release so i should be safe there, just wondering if the update will notice if the 360 has been flashed and locks itself (like how the iPhone firmware does).
        would be nice to get a yes or a no .
        Dom rapporter jag har läst indikerar att det går att uppdatera utan problem, problemen kan komma senare då M$ kan ha hittat nya sätt att upptäcka 1.4 men väntar med att banna tills fler med 1.4 har gått över.
        Men det verkar inte vara några problem hitills iaf.

Original inlägg av vondy Visa Inlägg
        you can reply in swedish i will understand it, its just when i write swedish its spelt like a dyslexic retard
        Älskar din formulering (inget negativt alltså) xD
        iPhone 3G:
        Svart 16GB
        Telia Max 25
        PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
        SanDisc MS Pro Duo Ultra II
        4GB
        Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

Något nytt jämfört med previewen?
          Förutom avatarerna då.

Comment

Jag behöver er hjälp.
            För er med HDTV som kan komma åt menyn "HDTV Settings".
            Vad finns det för val där? Behöver veta dem i rätt ordning och vad man kan göra för eventuell inställning på varje val. Tydligen är det många fler som har fått problem med att man inte får bild och då får man stega dit utan att se något så jag tänkte instruera min bror i det. Problemet är att jag inte har någon HD AV-kabel så jag har inte tillgång till HDTV Settings under Display (Console Settings).

Tack på förhand!
            1 x Trinity RGH, 250GB. 1 x Trinity original, 4GB + 250GB HD.

Comment

Original inlägg av N!klas Visa Inlägg
              Jag behöver er hjälp.
              För er med HDTV som kan komma åt menyn "HDTV Settings".
              Vad finns det för val där? Behöver veta dem i rätt ordning och vad man kan göra för eventuell inställning på varje val. Tydligen är det många fler som har fått problem med att man inte får bild och då får man stega dit utan att se något så jag tänkte instruera min bror i det. Problemet är att jag inte har någon HD AV-kabel så jag har inte tillgång till HDTV Settings under Display (Console Settings).

Tack på förhand!
              Fungerar inte gamla hederliga Y+höger trigger intryckt när du startar din 360?
              Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
                Fungerar inte gamla hederliga Y+höger trigger intryckt när du startar din 360?
                Tydligen inte. Han gör rätt eftersom att boxen startar om men det är fortfarande svart. Läste i forumen på xbox.com att fler har samma problem. Vet inte om de kört Y + RT dock.

Comment

missat nåt?

Original inlägg av N!klas Visa Inlägg
                  Tydligen inte. Han gör rätt eftersom att boxen startar om men det är fortfarande svart. Läste i forumen på xbox.com att fler har samma problem. Vet inte om de kört Y + RT dock.
                  Vad gör man med y+ right trigger? Kanske missat nåt.
                  PS: Updaterat till nxe på flashad xbox 360 med ixtreme 1.4 utan problem.. men en polare med bannad igår, med likadan xbox. Kanske ska vänta ett tag med att köra brända spel?

Comment

Original inlägg av enzo83 Visa Inlägg
                    PS: Updaterat till nxe på flashad xbox 360 med ixtreme 1.4 utan problem.. men en polare med bannad igår, med likadan xbox. Kanske ska vänta ett tag med att köra brända spel?
                    man Resettar videoinställningarna till PAL-50 och eller lägsta 480 DPI
                    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

• Original inlägg av enzo83 Visa Inlägg
                      Likadan XBOX men olika säkra spel kanske.

Comment

• Äger en 360 med Xtreme 5.3 fw på en Samsungdrive,
                        om jag uppfattat det hela rätt, så är det ofarligt att uppdatera? (jag skiter i liven och är säkert redan bannad) det ända som kan hända är att man får PROD pga överhettning? Denna uppdatering gör ingenting med själva firmwaret på dvdläsaren alltså?

Comment

• Original inlägg av Azper Visa Inlägg
                          Äger en 360 med Xtreme 5.3 fw på en Samsungdrive,
                          om jag uppfattat det hela rätt, så är det ofarligt att uppdatera? (jag skiter i liven och är säkert redan bannad) det ända som kan hända är att man får PROD pga överhettning? Denna uppdatering gör ingenting med själva firmwaret på dvdläsaren alltså?
                          Kör på. :-)

Comment

• Någon som vet om det är OK att uppdatera sin 360 som är spoofad?

Comment

• Original inlägg av ikouchu Visa Inlägg
                              Någon som vet om det är OK att uppdatera sin 360 som är spoofad?
                              MEn vad alla frågar,

Kör på, testa o se, har någon spoofart den galet är det väl lite illa.
                              Alla maskiner vi säljer är Spoofade Lite-On läsare till Samsung o de fungerar finfint.
                              / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

• kommer det bli möjligt att bara spela spel från hårddisken nu?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X