Original inlägg av helvete
Visa Inlägg
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Ny dashboard
Collapse
X
-
Nej så länge man inte är Bannad sen tidigareOriginal inlägg av helvete Visa Inläggbara för säkerhetsskull, om man har flashat, så är det absolut inga problemas att koppla upp sig mot live och uppdatera till det nya dashbordet?

Min privata box som står i bitar på bordet "Testhärket" är inte bannad, flashad med iXtreme 1.4 och tuffade på som den skulle.
Är man bannad innan kommer man inte åt nya Dash då man inte kommer åt internet
Rätt simpelt eller hur
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
Comment
-
Kör du FELPATCHADE spel ökar risken ja.Original inlägg av Rostad360 Visa InläggLiksom har den nya Dashboarden nu ladda ner den offline men det stod att man måste ladda ner Avatar updaten via Live? är det säkert? asså att man inte blir bannad då har liksom spelat Banjo Kazzoie o gears of War 2 osv....
GOW2 verkar vara ett sådant felpatchat så vida någon inte kört en fix på den.
Testa
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
- Citat
- Flag
Comment
-
Ny video som visar HUR man uppdaterar sin 360 från gamla dash till nya
http://www.youtube.com/watch?v=_04klUN3uMA
Ber om ursäkt för att den var en timme sen, jag åt Kinamat på en Kinakrog här i närheten
/ Pendragon
- Citat
- Flag
Comment
-
Hahaha funderar på det :P. Men tänkte liksom eftersom jag ahr en Arcade Xbox 360 så har jag ju ett minneskort och det är på det minneskortet som jag ahr min lie profil och min andra profil som jag ahr spelat Gears och Banjo Kazooie på inte på hårddisken alltså.Original inlägg av Pendragon Visa InläggKör du FELPATCHADE spel ökar risken ja.
GOW2 verkar vara ett sådant felpatchat så vida någon inte kört en fix på den.
Testa
med andra ord om jag tar bort mitt minneskort från boxen kan jag då ladda hem avatarerna utan att riskera att bli bannad då jag inte har några saves på hårddisken!
?
- Citat
- Flag
Comment
-
Ingen som vet vart infon lagras, men Testa
Kan inte gå mer än ått att du får köpa en ny box för att lajva./ Pendragon
- Citat
- Flag
Comment
-
Läs mina tidigare posts i tråden.Original inlägg av cornan Visa InläggOch du hade provversionen av den nya dashboarden sen innan lr?
Ja. Ja. Nej men jag har 1.41.Original inlägg av Farhan-87 Visa Inläggrazor1394
Du har alltså den senaste dashboarden? Och dina backups fungerar? IXTREME 1.4?
- Citat
- Flag
Comment
-
Nix. Boxen är från 06. Köpt begagnad.Original inlägg av jwradhe Visa Inläggnån annan som fått RROD i samma veva efter updatering?1 x Trinity RGH, 250GB. 1 x Trinity original, 4GB + 250GB HD.
- Citat
- Flag
Comment
-
Nu har uppdateringen tankats ner på min maskin. riktigt snygg interface men krångligare än den förra tycker jag. Dessutom är avarterna rent skräp.
Inga tekniska problem är rapportera heller. jag testade att Installera Fallout 3 på hårddisken och det funkade fint.
- Citat
- Flag
Comment
-
1.4 och 1.41 är identiska med skillnaden att 1.41 har fler hastigheter att välja bland och att den har en dashboard fix och read sector fix, i säkerhetssyfte är den detsamma.Original inlägg av razor1394 Visa InläggLäs mina tidigare posts i tråden.
Ja. Ja. Nej men jag har 1.41.Last edited by int21; 2008-11-19, 19:24.
- Citat
- Flag
Comment
-
Min lillebror har ljud men ingen bild nu.. han körde också in nxe idag...
Edit: Nu sa han att han råkat ändra till HDTV när han kollade sladden och när han ändrade tillbaka får han ingen bild. Har testat med Y + RT för att återställa men om sladden är fast i HDTV så lär det ju kvitta.
Kanske fel på sladden helt enkelt.
Last edited by N!klas; 2008-11-19, 19:20.1 x Trinity RGH, 250GB. 1 x Trinity original, 4GB + 250GB HD.
- Citat
- Flag
Comment

Comment