Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Tillbaka med original firmware?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Tillbaka med original firmware?

Nu har boxen efter nästan 2 år fått RROD, chippade den ganska nyligen med iXtreme 1.4, ska snart ringa Microsoft supporten och försöka få den skickad till tyskland. Men då är frågan, borde jag ta bort chippet så det blir original firmware och köpa nytt klistermärke eller kan jag bara skicka den till tyskland direkt utan att oroa mig för att dom inte lagar den. Är dessutom ganska säker på att jag inte är bannad för jag var inne på live senast i onsdags.

Återställ boxen så är du säkrare på att få tillbaka en hel box
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Vadå kan dom behålla den eller om dom märker att den är chippad? och är det stor chans att dom märker det när den väl är där? kollade förövrigt efter klistermärket igår och det satt kvar

Comment

Föresten, om jag låter er på psxcare reparera den, kommer inte microsoft att märka det då och banna mig från live?. Har hört att dom gör det om man öppnar upp boxen även om man bara lagar den.

Comment

Ehh, hur fick du dit chippet utan att öppnat den innan?

Comment

Nu känns det som om jag är onödigt glömsk av mig xD. Kostar det något att ta bort chippet hos er på psxcare?

Comment

Original inlägg av artifaction Visa Inlägg
              Ehh, hur fick du dit chippet utan att öppnat den innan?
              Oj, märkte nu att det var en ganska dum fråga haha.

Comment

Hehe, kan bli så ibland

Comment

say-w00tSLUTA POSTA FLER INLÄGG DIREKT EFTER VARANDRA!

Det ser rätt korkat ut o vissa av oss tappar sugen i sådana trådar.
                  / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X