Nu har boxen efter nästan 2 år fått RROD, chippade den ganska nyligen med iXtreme 1.4, ska snart ringa Microsoft supporten och försöka få den skickad till tyskland. Men då är frågan, borde jag ta bort chippet så det blir original firmware och köpa nytt klistermärke eller kan jag bara skicka den till tyskland direkt utan att oroa mig för att dom inte lagar den. Är dessutom ganska säker på att jag inte är bannad för jag var inne på live senast i onsdags.
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Tillbaka med original firmware?
Collapse
X
-
Återställ boxen så är du säkrare på att få tillbaka en hel box
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
-
Oj, märkte nu att det var en ganska dum fråga haha.Original inlägg av artifaction Visa InläggEhh, hur fick du dit chippet utan att öppnat den innan?
- Citat
- Flag
Comment
-
say-w00tSLUTA POSTA FLER INLÄGG DIREKT EFTER VARANDRA!
Det ser rätt korkat ut o vissa av oss tappar sugen i sådana trådar./ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
Comment

Comment