Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Felkod E74 eller 1022

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Bara så alla ska få veta har Microsoft förlängt E74 garantin till 3 år nu.
    tur att jag såg det innan min kompis kastade ut boxen genom fönstret :P

btw Pendragon tror du kommer att hata toothpick tricket också om du inte redan har hört talas om det

Comment

Original inlägg av 4everapple1 Visa Inlägg
      Bara så alla ska få veta har Microsoft förlängt E74 garantin till 3 år nu.
      tur att jag såg det innan min kompis kastade ut boxen genom fönstret :P

btw Pendragon tror du kommer att hata toothpick tricket också om du inte redan har hört talas om det
      att stanna fläktarna är inget nytt, leder ju till överhettning det med. folk gjorde väl detta för längesen med en liten skruvmejsel om jag inte minns fel, detta var väl innan de snabbade upp processen med handukarna.

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
        att stanna fläktarna är inget nytt, leder ju till överhettning det med. folk gjorde väl detta för längesen med en liten skruvmejsel om jag inte minns fel, detta var väl innan de snabbade upp processen med handukarna.

*Brr*
        <ironi> Jag förespråkar hellre Sovsäckstricket, men tänk på att det inte fungerar med alla modeller sovsäckar... </ironi>

Sett folk klistra ihop 3-4 pennycoins för att kyla minneskretsarna på undersidan, helt idiotiskt det med o ett bra sätt att snåla istället för att köpa ett kitt osm verkligen leder bort värme från dessa kretsar:
        http://www.psxcare.com/product.php?xProd=793

Hellre stoppar jag på ett sånthär kitt än att tejpa ihop lite mynt, för när tejpen släpper rasslar mynten omkring o kortsluter precis allt
        Dessutom är materialet i RRODkitten mer termiskt ledande o fäster utan kylpasta!
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
          Hellre stoppar jag på ett sånthär kitt än att tejpa ihop lite mynt, för när tejpen släpper rasslar mynten omkring o kortsluter precis allt
          Dessutom är materialet i RRODkitten mer termiskt ledande o fäster utan kylpasta!
          folk tänker inte längre, där är felet. ett bra exempel är ju grabben som la sitt nätagg till boxen i en spann med vatten för att kyla det, var ju rena turen grabben överlevde.

Comment

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
            folk tänker inte längre, där är felet. ett bra exempel är ju grabben som la sitt nätagg till boxen i en spann med vatten för att kyla det, var ju rena turen grabben överlevde.
            Undra hur mycke som var rätt i hans hjärna?
            Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
            ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

vatten är no no, men silikon eller mineralolja går utmärkt:
              http://www.youtube.com/watch?v=Ei6_x...eature=related

BTW så har dom stavatfel i videon om det inte är så att dom faktiskt har flytande kisel... :P
              iPhone 3G:
              Svart 16GB
              Telia Max 25
              PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
              SanDisc MS Pro Duo Ultra II
              4GB
              Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

*skratt* Har för mig att Avjoniserat vatten går bra med.
                / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Fråga till psxcare.
                  Det är så att min 360 som jag flashade hos er för exakt 12,5 månader sen men har tyvärr ej kvitto har E74 (1022) och jag har skickat den till MS och bytt av kabel utan resultat, så min fråga är hur mycket tar ni för att fixa prolemet och om ni inte lyckas hur mycket tar ni då?
                  o har ni någon statistik eller något om hur många som ni har kunnat fixa?
                  Last edited by warre19; 2009-07-15, 23:31.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X