Jag har en fråga bara : Hur kan du lämna in den till EG på deras öppet köp system? Köper du en ny i månaden eller? Och jag antar att deras öppetköp system är för oanvända grejer?
Sen om man kör ett spel som inte finns en chans till att den har kommit till butiker än, typ två veckor innan, och då också inte har original stealth, då är det ialla fall jäkligt riskfyllt. Mindre folk som spelar det, vilket gör att det tar mindre tid att kolla upp varje användare på det spelet. Det är vad jag tror i alla fall...
Sen om man kör ett spel som inte finns en chans till att den har kommit till butiker än, typ två veckor innan, och då också inte har original stealth, då är det ialla fall jäkligt riskfyllt. Mindre folk som spelar det, vilket gör att det tar mindre tid att kolla upp varje användare på det spelet. Det är vad jag tror i alla fall...

så det är gratis att byta ut xbox 360 maskiner på elgiganten folks ! dom kollar ej serie nummer eller dylikt har bytt 2 gånger och dom plockar upp och tittar att allt ligger med sen får du deg i handen chi ching
dvs utan hdmi o endast 20gb

Comment