Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Skriv HÄR om du har blivit Live bannad!!!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jag spelar GoW 2 inT just nu och jag är inte bannad. Första gången jag satte på det var dagen då GoW 2 släpptes, 7 november eller nåt.

Comment

Original inlägg av cewe Visa Inlägg
      Även jag är bannad, tänkte hämta den nya uppdateringen nyss och kom inte ut på live'n och fick då se att ja va bannad.. Men jag är inte så förvånad har inte haft ork att uppdatera till 1,41 har kört på 1,2 jag sen de kom :P men däremot har ja ALDRIG kört ett spel online.
      räcker att du haft backup i dvdläsaren och varit inloggad på live, du behöver inte ha spelat det på live... /int21 (inoggningsbugg igen.. hm)

Comment

Jag har blivit bannad från live :W

Körde iXtreme 1.4 Samsung MS25 tror ja.
        CoD WaW Allstars releasen
        Xbox 360 Flashad (Egengjord Firmware)

Xbox 1.4 Halo 2 Boxen från Ebay

XBMC

250 GB HDD

Comment

Så ja nu e jag banned jag med =( har första xbox360 å nmt chip som stänger av nätet om en backup stoppas i =) har inte hafft min box kopplad till nätet på 2 månader å sisst den var i så uppdaterade jag bara boxen. har bara spelat online med orginal förut. Tydligen så känner dom av att de finns saves på hdn som inte stämmer förmodar jag.
          Så jag funderar på köpa en ny 360 men då vågar jag juinte stoppa i min gamla hd för då blir den väll banned den med fasst den e omoddad.

Har någon vetskap i detta eller någon som mer har nmt chip.

Comment

Original inlägg av Daffen Visa Inlägg
            Så ja nu e jag banned jag med =( har första xbox360 å nmt chip som stänger av nätet om en backup stoppas i =) har inte hafft min box kopplad till nätet på 2 månader å sisst den var i så uppdaterade jag bara boxen. har bara spelat online med orginal förut. Tydligen så känner dom av att de finns saves på hdn som inte stämmer förmodar jag.
            Så jag funderar på köpa en ny 360 men då vågar jag juinte stoppa i min gamla hd för då blir den väll banned den med fasst den e omoddad.

Har någon vetskap i detta eller någon som mer har nmt chip.
            nme chip sägs vara mycket osäkrare för att den bygger på hårdvaru ändring, mot att flasha som är mjukvaru ändring. att dra slutsatsen att savegames är boven i dramat är lite väl tidigt. har du någon gång spelat backuper när du varit inloggad på live, men inte spelat själva spelet på live? bara en sådan sak kan vara avgörande. du kan också blivit flaggad för ban för 4 månader sedan, men med ev. delay på ban så kom den nu. många som blir bannade hamnar just i det läget att de inte spelat på live, men varit inloggade ändå. är det något av detta som rör backuper och live som du känner igen?

Comment

Jag har aldrig vart på live för så fort jag startar en skiva som e bränd så loggar den ur/kopplar från nätverks anslutningen =) valde den funktionen bara för att inte min son ska stoppa i en bränd skiva å vara upp kopplad på live =) så med 100% säkerhet så har den aldrig vart på live me en bränd skiva =)

Comment

länge sen man åkte på liveban var ju första vågen, sen andra lite mindre. den andra åkte jag på =)

Comment

Väldigt trisst är det iaf å bli bannad. jag trodde jag va säker när jag stängde av nätet med chippet, men men de va jag ju tydligen inte =( för när jag plugga i kabeln å skulle uppdatera märkte jag de va rökt *S* frågan är om jag vågar använda hd till nya boxen ?????

Comment

Original inlägg av Daffen Visa Inlägg
                    Väldigt trisst är det iaf å bli bannad. jag trodde jag va säker när jag stängde av nätet med chippet, men men de va jag ju tydligen inte =( för när jag plugga i kabeln å skulle uppdatera märkte jag de va rökt *S* frågan är om jag vågar använda hd till nya boxen ?????
                    då är ju frågan om det är säkert å lira original med nme då? jag är mycket skeptisk till att den kollar savegames nämligen.. men visst kan det vara så att saker på disk kan ha med saken att göra.. det återstår att se.. får läsa mer inom ämnet.

Comment

Har blivit bannad och tänkte göra så att jag flashade tillbaka till original, köpte ett klistermärke av psxcare och linda en handduk runt Xboxen så man får RROD, tyvärr har jag tappat bort mitt kvitto från där jag köpte den, går de att skicka in den till Microsoft utan kvitto? Dom har ju trots allt förlängt garantitiden och den har ju inte gått ut för någon än vad jag vet.

Comment

Original inlägg av Krutan Visa Inlägg
                        Har blivit bannad och tänkte göra så att jag flashade tillbaka till original, köpte ett klistermärke av psxcare och linda en handduk runt Xboxen så man får RROD, tyvärr har jag tappat bort mitt kvitto från där jag köpte den, går de att skicka in den till Microsoft utan kvitto? Dom har ju trots allt förlängt garantitiden och den har ju inte gått ut för någon än vad jag vet.
                        De går på ditt serienummer. Behövs inget kvitto. De ser dock att du blivit bannad = ingen garanti.
                        1 x Trinity RGH, 250GB. 1 x Trinity original, 4GB + 250GB HD.

Comment

Ajdå, så mycke för min briljanta plan

Comment

Du KAN ju ha tur. Har du otur så vill de ha betalt för att laga.
                            1 x Trinity RGH, 250GB. 1 x Trinity original, 4GB + 250GB HD.

Comment

din briljanta plan har folk utnyttjat så mycket att de infört denna kontroll av bannade konsoler, så unik var den inte.

Comment

Briljant o briljant, handdukstrick på boxar oavsett bannade eller inte är bara korkat.
                                Bannd box = OK vid Offline spoelande, synd o förstöra en fungerande box.
                                / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X