Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Status code : 8015d080

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Om du läser hela tråden vad jag har skrivet, och den engelska text som int21 har klistrat in så inser du nog att det kan hända. Microsoft själva har ju t.o.m. gått ut och bett om ursäkt för det här.

Ursäkten accepteras men lugna ner språket.

Comment

Okej ursäktar väl för mig då. Men som du ser vad jag har skrivit så har det ju inte inträffat mig vilket jag gärna vill dela med mig så som alla mina andra saker som inträffat mig vad det gäller xbox360. tex som att få tillbaka en flashad box från service.

Well well ni får väl spekulera vidare i denna tråden. som sagt jag delade bara med mig vad som hänt mig.

Trevlig helg

Comment

Jo jo jag har inte sagt att det händer alla heller. Bara att det hända mig. Har ju inte heller skrivet hur lång tid man måste vara bortkopplad. Själv var jag ju som jag skrivet bortkopplad i 2-3 år. Så det är nära dubbelt så lång tid som du själv var bortkopplad. :-)

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X