Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xbox 360 Case mods!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    stiligt.
    Håller med
    Ser ut som min Status basgitarr som bara kostade 25.000:-

Last edited by Pendragon; 2009-06-01, 09:30.
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Skickar in en bild på ett PCB föär en trådlös HK till 360 där ni ser vart ni kan ta + och - från om ni skall modda in lysdioder etc.

Jag vet att Swizzy önskar en sånhär
      Tänk på att det finns två revisioner av moderkort, så för att vara 100% använd en multimeter.

Attached Files
      Last edited by Pendragon; 2009-06-23, 14:51.
      / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
        Skickar in en bild på ett PCB föär en trådlös HK till 360 där ni ser vart ni kan ta + och - från om ni skall modda in lysdioder etc.

Jag vet att Swizzy önskar en sånhär

Om man köper det skalet med inbyggda leds så är sladdarna jätte korta
        Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
        ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

Original inlägg av allewii Visa Inlägg
          dom ska vara korta, du kan inte ha långa kablar i kontrollen, det går inte bara... kablarna hamnar bara ivägen då
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
            Håller med
            Ser ut som min Status basgitarr som bara kostade 25.000:- [/IMG]
            men ändå lyckas du bara spela skinnbanjo på sin höjd.

Comment

MIN NYA MODDADE BOX:http://www.youtube.com/watch?v=IvZXbxLQjK8
              Kommentera gärna
              Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
              ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

MIN NYA MODDADE BOX:http://www.youtube.com/watch?v=IvZXbxLQjK8
                Kommentera gärna
                trevlig, tumme upp för initiativ.

Comment

Hmm tänkte ni använda AA batterier? efter som där dom har kopplat + kabeln så är det ju till AA batteriet ,,, Ska ju löda fast + där uppe,, Dit uppladnings batteriet går till.

Comment

Det är inte AA batteri't som sitter där, den sitter lite längre ner -> V
                    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
                      Det är inte AA batteri't som sitter där, den sitter lite längre ner -> V
                      hehe Vaa? vart längre ner?, På bilden där det står "VCC" Det går ju till AA batteriet!. Om du tittar på den hära bilden så har dom kopplat det till det uppladnings bara batteriet.

http://www.llamma.com/xbox360/mods/i...2805%20176.jpg

Comment

Original inlägg av lindgren Visa Inlägg
                        hehe Vaa? vart längre ner?, På bilden där det står "VCC" Det går ju till AA batteriet!. Om du tittar på den hära bilden så har dom kopplat det till det uppladnings bara batteriet.

http://www.llamma.com/xbox360/mods/i...2805%20176.jpg
                        Den där handkontrollen är TRÅDAD, inte trådlös... såhär ser det ut på TRÅDLÖSA handkontrollen:

http://i171.photobucket.com/albums/u...m/100_1236.jpg

*OBS: detta är inte världens bästa bild men du bör kunna se... om du inte tror mig, kolla själv på din egna kontroll innan du kommer och säger att det är som det inte är...*

*Edit:*

Eftersom jag är en så kass fotograf och det syns dåligt på bilden valde jag att kopiera, och klippa lite i bilden från pendragon för att visa VART någonstans + sitter för trådlösa... den blå ringen är den punkt som är + för AA batterierna...

Last edited by Swizzy; 2009-06-02, 22:14.
                        Google is your friend!

Comment

Den där handkontrollen är TRÅDAD, inte trådlös... såhär ser det ut på TRÅDLÖSA handkontrollen:
                          Båda är trådlösa...

Comment

Original inlägg av 4everapple1 Visa Inlägg
                            Båda är trådlösa...
                            Bilden jag postade var på en trådlös HK ja.
                            / Pendragon

Comment

Original inlägg av 4everapple1 Visa Inlägg
                              Båda är trådlösa...
                              http://llamma.com/xbox360/mods/xbox%...abxy%20buttons denna är INTE trådlös, det är den som Lindgren länkade bild till, som numera är förbjuden... så den här är INTE trådlös... annars skulle det stå "Wireless" inte "Wired"...
                              Google is your friend!

Comment

http://llamma.com/xbox360/mods/xbox%...abxy%20buttons denna är INTE trådlös, det är den som Lindgren länkade bild till, som numera är förbjuden... så den här är INTE trådlös... annars skulle det stå "Wireless" inte "Wired"...
                                Mm

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X