Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xbox 360 Case mods!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av 4everapple1 Visa Inlägg
    Nope, tog bort den istället
    bra håller på med ett skal just nu
    Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
    ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

Original inlägg av allewii Visa Inlägg
      bra håller på med ett skal just nu
      Kan du läcka lite info?

Comment

Kan du läcka lite info?
        nejnejnej inte än
        ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

Kul med en case mod tråd

Min gamla låda ifrån 2005.. http://www.sweclockers.com/album/?id=483
          PS3 US version, XBOX 360 /Hitachi drive, och alla nintendo konsoller

Comment

Original inlägg av Raymond Visa Inlägg
            Kul med en case mod tråd

Min gamla låda ifrån 2005.. http://www.sweclockers.com/album/?id=483
            Kanonsnygg!
            Gillar inte fakeneon och sånt (kanske pga att jag är över25...gammal?)
            Men grym lackering.
            Många +för den.

Comment

Nu är jag "typ" klar , väntar på transparant fläkttunnel och att sätta in lite fler LED's (lite mörkt i övre delen ...)

Sämst ljus så bilderna blir lite knottriga..

Hemmagjord LED board.

Här är min lilla ström bräda som gör det lättare för mig att sätta in saker (syns inte så jättebra..)

Och alla bilder är tagna med min iPhone 3Gs Juhii, den äger XD
              Last edited by 4everapple1; 2009-11-28, 01:11.

Comment

Najs den blev ju bra. mina bilder kommer på söndag typ!
                ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

Tänkte höra om det finns nån "säker" 5v punkt i xboxet som får el först när boxxen startas? annars får jag ta o löda på en liten switch :P

Comment

Tänkte höra om det finns nån "säker" 5v punkt i xboxet som får el först när boxxen startas? annars får jag ta o löda på en liten switch :P
                    Jepp det finns det kolla på xbox - scene forumet finns massa scheman där
                    ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

• Original inlägg av 4everapple1 Visa Inlägg
                      Nu är jag "typ" klar , väntar på transparant fläkttunnel och att sätta in lite fler LED's (lite mörkt i övre delen ...)

Och alla bilder är tagna med min iPhone 3Gs Juhii, den äger XD
                      Fin Xbox men vad är meningen med det dära blingblinget ? Ska du gifta dig med den snart också eller ? ni kanske borde skaffa lite barn.

För mig gäller det bara en box , spela och ha roligt.

Comment

• Original inlägg av Benzema Visa Inlägg
                        Fin Xbox men vad är meningen med det dära blingblinget ? Ska du gifta dig med den snart också eller ? ni kanske borde skaffa lite barn.

Förstår vad du menar men jag är bara en person som vill pröva på nya saker, just nu inom det här området.. Kanske lite hårt från dig,? som du tror att jag e nån nörd som sitter o spelar hela dagarna...? ajja så ligger det inte till o det vet ja och alla jag känner..

Synd att du inte tycker om ordet kreativitet..

Comment

Förstår vad du menar men jag är bara en person som vill pröva på nya saker, just nu inom det här området.. Kanske lite hårt från dig,? som du tror att jag e nån nörd som sitter o spelar hela dagarna...? ajja så ligger det inte till o det vet ja och alla jag känner..

JAg tror Benz inte förstår ironi o alltid är ute efter o kasta dynga på folk.
                          Varför chipptrimmar folk sina bilar ?
                          Varför måste folk sätta på kjolpaket på dem efteråt ?
                          Varfö rmåste folk köpa annat än plåtfärgar till sina bilar o för iehelvete varför motivlackar folk när det finns klistermärken..

Jo för att ge en personlig prägel på saker.
                          Alla gilalr inte sånt eller har förmågan till att göra det.

Men lägg ned pajkastandet BEnz är du bussig.
                          Majjoriteten av dina inlägg är lite väl negativa.
                          / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

• Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
                            Men lägg ned pajkastandet BEnz är du bussig.
                            Majjoriteten av dina inlägg är lite väl negativa.
                            jag tror inte det är illa menat, låter mer som det är åldern som talar. /int21 (forumbuggen)
                            *PS3 slim 120- CFW 3,55
                            *Xbox v1.4-DuoX 2-200GB hdd
                            *GameCube-Viper GC Extreme-Cobra 2.1-XCM Viper full case crystal/purple
                            *Gamecube-Duo Q-Top case crystal
                            *Xbox 360-4*80mm Noctua-hitachi v78 iXtrm v1.51-Freeboot v0.032-1TB hdd R.I.P.
                            *Xbox 360 slim original so far
                            *Pstwo original x)
                            *Nintendo Wii-WiiKey v1.9g +softmod

Har satt i allt själv

Comment

• Original inlägg av Benzema Visa Inlägg

Fan va negativ du är hela tiden, man blir riktigt trött på att läsa dina dumma inlägg hela tiden "Varför kommer inte ny fööööörmwäääääääär föööör ?!?!?!"

Gör nått själv och sluta klanka på andra som visar sin kreativitet.

Comment

Okej

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X