Original inlägg av bleppmasta
Visa Inlägg
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Xbox 360 Case mods!
Collapse
X
-
Du menar hur man skruvar upp handkontrollen, löder loss de ytmonterade dioderna o ersätter dessa med kablar ( svart för Gnd o röd för Vcc ) o läder på dioder längre ut i synkringen eller tänkte du på lysdioder under alla knappar ??
Skall ligga lite info om detta om du söker på Swizzys poster o mina :d
annars har du vettiga guider här:
http://www.llamma.com/xbox360/mods/x...0LED%20Mod.htm
För att räkna ut värdet på motstånden rekomenderar jag denna http://metku.net/index.html?sect=vie...x_eng#parallel
om du inte känner till Ohms lag

eller omformulerat som
eller 
http://sv.wikipedia.org/wiki/Ohms_lagLast edited by Pendragon; 2009-10-27, 13:09./ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
Comment
-
annars kan du lägga till mig på MSN så ska jag försöka förklara för dig hur det går till
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment
-
MIN VIDEO É FORTFARANDE BEAST!Original inlägg av Swizzy Visa Inläggannars kan du lägga till mig på MSN så ska jag försöka förklara för dig hur det går till
- Citat
- Flag
Comment
-
Du vet att din länk går till MultiViews Studio och har inget alls med moddning av 360 koneoller va ?Original inlägg av 4everapple1 Visa InläggMIN VIDEO É FORTFARANDE BEAST!
Stop teh spamming! eller lär dig länka rätt
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
- Citat
- Flag
Comment
-
Multiviews studios är skapad av mig och jo,, lite längre bak har du ett par xbox 360 mod tutorials...Original inlägg av Pendragon Visa InläggDu vet att din länk går till MultiViews Studio och har inget alls med moddning av 360 koneoller va ?
Stop teh spamming! eller lär dig länka rätt
- Citat
- Flag
Comment
-
min "kanal" är bara modding ganska få videos men kommer fler. www.youtube.com/user/ALLEWMODZOriginal inlägg av 4everapple1 Visa InläggMultiviews studios är skapad av mig och jo,, lite längre bak har du ett par xbox 360 mod tutorials...
Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
ALLEWMODZ-CASE MODDING
- Citat
- Flag
Comment
-
Original inlägg av 4everapple1 Visa InläggMultiviews studios är skapad av mig och jo,, lite längre bak har du ett par xbox 360 mod tutorials...
aaah längre ned under uppladdningar
i see 
Trodde du länkade till en specefik video som var borttagen eller så *ler*
my bad./ Pendragon
- Citat
- Flag
Comment
-
Thus teh Volcano boc has seen teh dawn
/ Pendragon
- Citat
- Flag
Comment
-
Det är inget Casemod men däremot ett FacemodOriginal inlägg av Pendragon Visa InläggThus teh Volcano boc has seen teh dawn
ALLEWMODZ-CASE MODDING
- Citat
- Flag
Comment
-
har du täckt rrold knappens ring? men annars najsOriginal inlägg av 4everapple1 Visa InläggUpdatering :P
Nu har jag grundat men... Det kommer en överraskning i veckan för dom som gillar sånt
Lite ojämt på sina ställen men jag är nöjd...

Efter 2 lager primer sent på kvällen

Färdigprimat och med en speciell sprayfärg som kommer på
ALLEWMODZ-CASE MODDING
- Citat
- Flag
Comment
-
Nope, tog bort den iställetOriginal inlägg av allewii Visa Inlägghar du täckt rrold knappens ring? men annars najs
- Citat
- Flag
Comment

Comment