Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Iextreme 1.5, spelinstallation med NXE

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Iextreme 1.5, spelinstallation med NXE

Jag ska flasha min nya liteon till 1.5 här i dagarna, sen så har jag några spel som jag bränt som jag fått disc read error på förr, helt random bara, skulle det fungera bättre att installera dom på hddn å köra dom därifrån, eller är det någon fara med att installera brända spel på hddn?

http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=27516

http://forum.psxcare.com/support/search.php

God fortsättning
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av Blommah Visa Inlägg
      Jag ska flasha min nya liteon till 1.5 här i dagarna, sen så har jag några spel som jag bränt som jag fått disc read error på förr, helt random bara, skulle det fungera bättre att installera dom på hddn å köra dom därifrån, eller är det någon fara med att installera brända spel på hddn?
      adda mig på msn emekli_horoz@hotmail.com så ska jag försöka hjälpa dig

Comment

funkar väl bra härifrån också :P till topic: det bör funka bättre, men man ken ej svara säkert. du får testa

Comment

Liteon och BenQ är mindre känsliga för olika skitskivor än andra spelare
          Håll dig till Verbatim så brukar det fungera bättre o byt brännare en gång per år
          / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Nu när ixtreme har kommit till Hitachi drivarna så tänkte jag dra in till PSXCARE någon dag för att uppdatera den, så då undrar jag en sak och det är om kvitto från dagen jag flashade boxen är nödvändigt? Det var ett bra tag sen så chansen att jag hittar kvittot är rätt minimal.

Comment

Original inlägg av Olath Visa Inlägg
              Nu när ixtreme har kommit till Hitachi drivarna så tänkte jag dra in till PSXCARE någon dag för att uppdatera den, så då undrar jag en sak och det är om kvitto från dagen jag flashade boxen är nödvändigt? Det var ett bra tag sen så chansen att jag hittar kvittot är rätt minimal.
              Så länge sigilet är intakt så
              iPhone 3G:
              Svart 16GB
              Telia Max 25
              PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
              SanDisc MS Pro Duo Ultra II
              4GB
              Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

ant. har du ett psxcare sigill på din box så det borde inte vara några problem, i andra fall har de kanske din firmware liggandes och kan verifiera det den vägen.. det blir nog inga problem för dig.

Comment

Måste alla de spel jag har sedan innan med 1.4Ixtreme patchas om till 1.5?

Comment

nej
                    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

1.4 och 1.5 är bara versionerna till Flashet. Spelen har ingen betydelse...

eller hur ?

Comment

Och har du en HITACHI så är det väl läge att vänta tills iXtreme 1.5 släpps även till Hitachi innan du lämnar in den för uppdatering...
                        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                        Auto-Saved
                        Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
                        x
                        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                        x
                        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                        Working...
                        X