Jag ska flasha min nya liteon till 1.5 här i dagarna, sen så har jag några spel som jag bränt som jag fått disc read error på förr, helt random bara, skulle det fungera bättre att installera dom på hddn å köra dom därifrån, eller är det någon fara med att installera brända spel på hddn?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Iextreme 1.5, spelinstallation med NXE
Collapse
X
-
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
-
adda mig på msn emekli_horoz@hotmail.com så ska jag försöka hjälpa digOriginal inlägg av Blommah Visa InläggJag ska flasha min nya liteon till 1.5 här i dagarna, sen så har jag några spel som jag bränt som jag fått disc read error på förr, helt random bara, skulle det fungera bättre att installera dom på hddn å köra dom därifrån, eller är det någon fara med att installera brända spel på hddn?
- Citat
- Flag
Comment
-
Liteon och BenQ är mindre känsliga för olika skitskivor än andra spelare
Håll dig till Verbatim så brukar det fungera bättre o byt brännare en gång per år
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
Comment
-
Nu när ixtreme har kommit till Hitachi drivarna så tänkte jag dra in till PSXCARE någon dag för att uppdatera den, så då undrar jag en sak och det är om kvitto från dagen jag flashade boxen är nödvändigt? Det var ett bra tag sen så chansen att jag hittar kvittot är rätt minimal.
- Citat
- Flag
Comment
-
Så länge sigilet är intakt såOriginal inlägg av Olath Visa InläggNu när ixtreme har kommit till Hitachi drivarna så tänkte jag dra in till PSXCARE någon dag för att uppdatera den, så då undrar jag en sak och det är om kvitto från dagen jag flashade boxen är nödvändigt? Det var ett bra tag sen så chansen att jag hittar kvittot är rätt minimal.iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Custom firmware - 5.00 M33-6
SanDisc MS Pro Duo Ultra II 4GB
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
- Citat
- Flag
Comment
-
ant. har du ett psxcare sigill på din box så det borde inte vara några problem, i andra fall har de kanske din firmware liggandes och kan verifiera det den vägen.. det blir nog inga problem för dig.Original inlägg av Olath Visa InläggNu när ixtreme har kommit till Hitachi drivarna så tänkte jag dra in till PSXCARE någon dag för att uppdatera den, så då undrar jag en sak och det är om kvitto från dagen jag flashade boxen är nödvändigt? Det var ett bra tag sen så chansen att jag hittar kvittot är rätt minimal.
- Citat
- Flag
Comment
-
nejOriginal inlägg av Olath Visa InläggMåste alla de spel jag har sedan innan med 1.4Ixtreme patchas om till 1.5?Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Original inlägg av Olath Visa InläggMåste alla de spel jag har sedan innan med 1.4Ixtreme patchas om till 1.5?
1.4 och 1.5 är bara versionerna till Flashet. Spelen har ingen betydelse...
eller hur ?
- Citat
- Flag
Comment
-
Och har du en HITACHI så är det väl läge att vänta tills iXtreme 1.5 släpps även till Hitachi innan du lämnar in den för uppdatering...Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment

Comment